Trükkök az online apróhirdetésekhez
Vásárolni és eladni a neten egyszerű és gyors. Azonban akadnak olyan trükkök, melyekkel növelhetjük hatékonyságunkat. Dobra Péter, az Apród.hu apróhirdetési üzletág igazgatója elárulta a legjobb praktikákat.
Alkudozás vagy inkább fix ár? Ismert tény, hogy az emberek szeretnek alkudozni. Ezért célszerűbb irányárat meghatároznunk, ráadásul tapasztalat, hogy ha két ugyanolyan termék között lehet választani, a vásárlók az irányáras hirdetés feladóját keresik fel. Az ár meghatározása előtt mindenképpen érdemes körbenézni a piacon, és ha sürgős számunkra az eladás, érdemes kicsit a piaci ár alatt meghatározni az összeget.
Hogy képben legyünk! Az egyik leggyakoribb hiba, amit a hirdetők elkövetnek, hogy kevés képet töltenek fel az eladásra szánt termékről. Mindig használjuk ki a keretet, minél több képet töltünk fel, annál nagyobb az esély az eladásra.
A jó cím a figyelemfelkeltés első eszköze! Ugyanis a cím az, amin elsőre megakad a hirdetéseket böngésző szeme. Ha felkelti az érdeklődését, elolvassa a hirdetést is, és ha az ár is kecsegtető, nagy eséllyel tárcsázza az eladó elérhetőségét, vagy keresi meg e-mailben.
Legyünk részletesek! Nyugodtan írjunk le minél több információt a termékről, a tapasztalat ugyanis azt mutatja, hogy a vásárlók értékelik ezt. Ha széles a kínálat, akkor inkább ahhoz az eladóhoz fordulnak bizalommal a vásárlók, aki alaposan bemutatja az eladni kívánt tárgyat. Érdemes kidomborítani azokat az előnyöket, amelyekkel termékünk kitűnik a többi közül. A későbbi kellemetlenségek elkerülése végett pedig tüntessük fel az áru esetleges hibáit is, amelyet egy jó árral gyorsan ellensúlyozhatunk.
Adjunk pontos lokális információt! Élni kell a lehetőséggel, ha megye, település, vagy akár kerület szerint lehet hirdetni. Ha a térképen pontosan jelöljük, hol található a termék, az áru fizikai átadását-átvételét és a fizetést is megkönnyítjük. Ne feledjük, az érdeklődők is a magukhoz közelebbi lehetőségekre keresnek rá. A pontos helymegjelölés az ingatlanok esetében kulcsfontosságú.
Újítsuk meg hirdetésünket! Az ingyenes hirdetéseket is érdemes időnként megújítani, az Apródon például 7 naponta nyílik erre lehetőség – ekkor újra a lista elejére, a friss kínálatok közé kerülünk, így még többen találkoznak termékünkkel.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A közösségi média hálójában
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Mely online hirdetések a legidegesítőbbek?
- Csinálj a Facebook profilképekből emotikonokat!
- Trend Micro: az internetes bűnözők pénzeltulajdonítási módszereinek fejlődése
- Nagy siker övezte a városligeti gyermeknapot
- Miranda IM 0.10.13 Portable
- A Microsoft videóban figurázta ki a Google-t
- Az Y-generáció digitális identitása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.