Egyre több a magyar felhasználó a Twoon
A világ legnagyobb közösségi felfedező oldala, a Twoo felhasználóinak száma Magyarországon is dinamikusan növekszik: a közösségi felület már havi 330 ezer aktív magyar felhasználóval rendelkezik, akiknek hatoda okostelefonján keresztül használja a szolgáltatást. Céljuk a magyarországi jelenlét további erősítése, ennek egyik eleme az RTL Klub népszerű műsora, az Éjjel-nappal Budapest szponzorációja.
2011-es alapítása óta a Twoo.com lett a világ legnagyobb ismerkedő oldala a comScore elemzőcég adatai szerint. A már 38 nyelven elérhető szolgáltatást naponta 3 millióan használják, és havonta 11 millió egyedi látogató keresi fel.
A Twoo növekvő népszerűsége annak köszönhető, hogy a látogatók díjmentesen használhatják az oldalt, emellett a felhasználói aktivitás szinten tartásáról helyi moderátorok gondoskodnak. A site-ba épített innovatív algoritmusok csupán néhány kulcstényezőt vesznek figyelembe a társkeresés során, így a felhasználók szélesebb körben ismerkedhetnek, mint más hasonló oldalakon, ahol a párok kiválasztása személyiségelemzés alapján történik. A Twoo a versenytársakhoz képest még nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy felhasználói valós személyek legyenek, amit a látogatók profiljuk megerősítésével igazolhatnak. Ennek köszönhetően az ismerkedés élménye még inkább valódivá válik az oldalon.
Magyarországon már közel 330 ezren keresik fel a Twoot legalább havonta, a napi látogatók száma pedig meghaladja a 100 ezret. 55 ezren mobiltelefonjukról kapcsolódnak az oldalhoz, sokuk az Android, iOS és Windows Phone platformokra fejlesztett applikációkon keresztül. A felhasználók naponta több mint 600 ezerszer veszik igénybe a könnyű és gyors társkeresést elősegítő játékokat, és a látogatók által egymásnak adott lájkok száma eléri a napi 120 ezret.
„A Twoo egyedülállóan sikeres Magyarországon, ezért úgy éreztük, itt az ideje, hogy meglepjük valamivel magyar felhasználóinkat” – mondta Nick Lisher, a Twoo marketingigazgatója. „Reméljük, hogy az Éjjel-nappal Budapesttel kötött együttműködésnek köszönhetően még többen ismerik meg az oldalt, és a tagok számának növekedésével még jobb felhasználói élményt tudunk biztosítani magyar látogatóink számára.”
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Morsi Twitter oldalán tudósította az egyiptomi eseményeket
- Börtön jár a Facebook sértegetésekért Grenadában
- Néhány év múlva a Google+ ráverhet a Facebookra?
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Office 365 – minden idők leggyorsabban fogyó verziója
- Igazoló jelzés a Facebookon
- Az amerikaiak átlagosan egy órát lógnak telefonjukon
- IDC: a táblagép eladások 2015-re túlszárnyalják a PC-ket
- Eladási csúcsot döntött a Samsung GALAXY S4: túl a 10 millión