A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
Bár nem hazai jelentésről van szó, mindenképpen fontos mérföldkő, amit cím is jelez, valamint a Deepfiled internetfigyelő cég adatai is igazolnak, hogy a Google uralja az internetpiacot az USA-ban.
A Deepfield jelentése azt mutatja, hogy az észak-amerikai fogyasztók internetes forgalmának átlagosan közel 25%-a a Google szerverein fut keresztül. Ezzel rekordot állított fel a cégóriás.
A mérés eszközök és felhasználók megoszlása alapján is vizsgálta a forgalmat, ahol ez az arány 60%-ot mutat. A vizsgálatba számítógépeket, mobileszközöket, játékkonzolokat, otthoni multimédiás eszközöket és más beépített eszközöket is bevontak. Ez alapján kijelenthető, hogy a Google ma már nagyobb, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve.
A legutóbbi ilyen felmérés 2010-ben készült. Az akkori számok még igencsak más képet mutattak: az internetes forgalom 6%-át bonyolította akkor a Google, vagyis 3 év alatt megnégyszerezte a forgalmát.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google és Microsoft sem teljesített túl fényesen a második negyedévben
- Könyvek a Google Play áruházban
- Mostantól bárki kiegészítheti a Google Térképet
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Hazai fesztiváljaink az internet tükrében
- A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Újabb Street View élmény – Harry Potter világa
- Rekordok a VOLT-on
- A Google Doodle-lel emlékezik a Roswell UFO évfordulóra
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.