A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózat úttörőként fogja össze a legjobb hazai audióműsorokat és azok felületeinek kizárólagos értékesítésével foglalkozik. A sales house égisze alá így a Betone Studio zászlóshajó műsorai, az Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett már olyan népszerű produkciók is tartoznak, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton.
Magyarországon is egyre népszerűbb a podcast médiatípus, és évről évre színvonalasabb produkciók készülnek, éppen ezért a hirdetőkben is megfogalmazódott a prémium audió hirdetési lehetőségek iránti kereslet.
„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Illetve ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.
A Betone Network portfoliójába a Betone Studio gyártásában készülő Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett olyan népszerű podcastek kerültek, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton. Az Egyszer lent podcast Lovas Rozival 2019-ben a Content + Marketing Award Arany elismerését nyerte el a Generali podcast-szponzorációjával. A hálózat többek között az ezekből szerzett tapasztalatokkal szeretné segíteni podcastereit, illetve a hirdetők igényeinek professzionális kielégítésében nyújt támogatást.
A sales house kizárólagosan értékesíti a fentebb említett műsorok felületeit és a szponzorációs beégetett hirdetések mellett – hazánkban elsők között – dinamikus promóciós megoldásokat is képes a műsorok környezetében megjeleníteni. Fontos azt is kiemelni, hogy a Betone Networkhöz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei szerint mérik.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a HungaroControl Podcast
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- SAP-ügyfelek podcast-interjúi a karanténidőszakról
- Újabb két rész érhető el a Jaguar Racing videós podcastjából
- Tények és fikció: mi az 5G és mi nem?
- Videós podcastot indított a Jaguar Racing
- Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
- Inspirációs iránytű a digitális világhoz
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.