A Da Vinci Kids App már a Vodafone Pass-ban is elérhető
A berlini székhelyű Da Vinci Media megállapodást kötött a Vodafone Magyarországgal, melynek eredményeként mostantól a cég Da Vinci Kids elnevezésű, kisiskolásoknak szóló okos alkalmazása is elérhető a Vodafone Video Pass csomag részeként.
A nemrégiben bevezetett Vodafone Video Pass-ban foglalt applikációk nem fogyasztják a felhasználó adatkeretét, így a tematikus csomagok korlátlan szórakozást nyújtanak az előfizetőknek. A Da Vinci Kids ezentúl nemzetközi videós tartalomszolgáltatók között kínálja értékes ismeretterjesztő tartalmait.
„Nagy örömömre szolgál, hogy a Da Vinci Kids kezdi meghódítani a digitális világot, és egyre több helyről érhetők el népszerű oktatási tartalmaink. A Video Pass csomag egy újabb nagyszerű és innovatív felületet jelent számunkra.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos-ügyvezetője. A Da Vinci legújabb fejlesztése, a gyerekeknek szóló online videotár számos díjnyertes és a tanagyaghoz kapcsolódó műsort kínál. Az alkalmazásban elérhető programok a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.
A Da Vinci Media továbbra is elkötelezett a biztonságos tartalmak szolgáltatása és a biztonságos befogadói környezet megteremtése mellett. Többek között ezért dolgozik együtt a Felelős Szülők Iskolájával, olyan felületeket kínálva, ahová a szülők nyugodtan elengedhetik digitális bennszülöttjeiket.
„A Vodafone Pass-ok egy évvel ezelőtti bevezetésekor úgy fogalmaztunk, szeretnénk a gondtalan adathasználat révén elhozni ügyfeleinknek a szabadság és felfedezés élményét. Ezt azzal is igyekeztünk biztosítani, hogy nyitott platformként hoztuk létre a Vodafone Pass-okat, így bármilyen tematikus szolgáltatónak lehetősége nyílik bekerülni. A Da Vinci Kids integrálása a Video Pass-ba azért is kiemelt jelentőségű a Vodafone számára, mert egy olyan csatornáról van szó, mely tágítja a gyerekek ismereteit, tájékoztat, ez pedig egyezik saját törekvéseinkkel. Számos ilyen jellegű kezdeményezésünk van, főképp a technológia és a digitalizáció területén: a www.digitaliscsalad.hu weboldal segítségével például szülőknek és gyerekeknek egyaránt szolgálunk ismeretterjesztő tippekkel, hasznos tanácsokkal, azzal a céllal, hogy csökkentsük a generációk közti szakadékot. Ebbe illeszkedik a Da Vinci Kids csatorna is” – mondta Anita Carra, a Vodafone lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A Da Vinci Kids alkalmazás reklámmentes mozgóképes anyagait a nap bármely szakában, nyugodtan meg lehet tekinteni. Segítségével a gyermek önállóan, saját tempójában tanulhat, és fedezheti fel a szórakoztató ismeretterjesztő anyagokat. A Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone bevezette a Tuti Net tarifát
- Lezárult a Nagy Digitális Kaland!
- Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media
- Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő alkalmazás
- A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
- Hajszál híján meglett az 1 gigabites letöltési sebesség a Vodafone 4G+ hálózatán
- A gyanús külföldi számok visszahívásától óva int az NMHH a szolgáltatókkal együtt
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- A vloggerek és a fogyasztók felelősségéről tartott kerekasztalt a Vodafone
- Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.