A Discovery 2021 elején elindítja globális streamingszolgáltatását

forrás: Prím Online, 2020. december 8. 18:50

A Discovery bejelentette hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. Az Egyesült Államokban 2021. január 4-én debütáló szolgáltatás exkluzív partnere a Verizon. A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel*.

A discovery+ a streamingszolgáltatások közül az eddigi legszélesebb tartalmat nyújtja. Exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket is kínál. A Verizon a discovery+ bevezetését az Egyesült Államokban  új és meglévő ügyfelei számára is exkluzív ajánlattal támogatja.

 

„Az elmúlt két évben azon dolgoztunk, hogy a discovery+ elindításához felhasználjuk stratégiai előnyeinket – globális terjesztési és hirdetési partnerségeinket, a minőségi márkák és hiteles személyiségek világszínvonalú kínálatát, az induláskor rendelkezésre álló legnagyobb tartalomtárat, valamint az exkluzív műsorok széles skáláját – mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója. – A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része.”

 

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. Az amerikai nézők új sorozatokban találkozhatnak számos ikonikus tévés frachise-zal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

 

Egy új tartalmi együttműködés révén a discovery+ első ízben hozza össze az A&E, a The History Channel és a Lifetime legnépszerűbb nonfiction tartalmait a Discovery márkákkal. Így az A&E hálózat sorozatainak – többek közt The First 48 (A döntő 48 óra), Bring It, Dance Moms (Dance Moms – Csillagképző), Ice Road Truckers (Jéglovagok), Pawn Stars (Zálogcsillagok), Ancient Aliens (Ősi idegenek), Storage Wars (Raktár-háborúk), 60 Days In, Intervention és a Ghost Hunters (Szellemek nyomában) – több mint 1500 epizódja erősíti a discovery+-t mint a valóságon alapuló szórakoztatás vezető streaming szolgáltatását.

 

Ezenkívül a discovery+ a természettel és környezettel foglalkozó programok hatalmas gyűjteményével is rendelkezik, kizárólagos streaming hozzáférést biztosítva a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. A discovery+ különleges tartalmi együttműködést kötött számos nemzetközi környezetvédelmi szervezettel, így a WWF-fel, a Természeti Erőforrások Védelmi Tanácsával (NDRC) vagy az Oceanával.

 

 

 

A discovery+ globális bevezetése

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A szolgáltatókkal meglévő szoros kapcsolat révén a discovery+ az Egyesült Királyságban és Írországban a múlt hónap óta elérhető a Sky-nál, és a tervek szerint 2021-ben Latin-Amerikában (többek közt  Brazíliában), és Ázsia egyes piacain is elindul.

 

A discovery+ Európában tartalmazza majd az Eurosport egyedülálló, prémium és helyi szempontból releváns sportágkínálatát is: a tenisz Grand Slam versenyeket, a kerékpáros Grand Tourokat, az autósportot, a futballt és a téli sportokat. A jövő évi tokiói olimpiai játékokkal kezdődően ez lesz az olimpia otthona Európában*, és az egyetlen hely, ahol élőben és on-demand látható lesz az olimpiai játékok minden perce, elnyert érme és versenyző sportolója.

 

„A Discovery évtizedek óta köti össze a közönséget az általuk szeretett helyi történetekkel a világ minden táján. Úgy inspiráljuk nézőinket és építjük lojalitásukat, mint ahogyan azt kevés médiamárka képes – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Egyedi modellünkre és stratégiánkra építve a discovery+ jövőre több mint 25 piacon szolgálja ki a rajongókat. A valóságon alapuló szórakoztatás világát teljesen új módon hozzuk közel ügyfeleinkhez.”

 

A Discovery és a Verizon disztribúciós megállapodása révén a discovery+ indulása után rögtön széles körben elérhető lesz otthoni környezetben és mobilon is. A partnerség keretében a Verizon meglévő és új ügyfelei az Egyesült Államokban – előfizetésüktől függően – akár 12 hónapig is hozzáférhetnek a discovery+ több ezer órányi prémium tartalmaihoz. 

 

_______________

*  Az olimpiai jogok nem vonatkoznak Oroszországra. Franciaországban és az Egyesült Királyságban az Eurosport a tokiói olimpia hivatalos közvetítési partnere.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01