A HONOR elindítja a HONOR Academy programsorozatát
A Honor nemzetközi okotelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy elindítja Honor Academy programsorozatát. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a felhasználókat a produktivitásban, a kreativitásban és új ismeretek elsajátításában, mindezt exkluzív oktatási és fejlesztési anyagokon keresztül. A program keretében a Honor számos online oktatási platformmal és kulturális intézménnyel működik együtt, így biztosítva különleges programokat a felhasználóknak.
A Honor Academy első programjaként Salvador Dalí több mint 300 művét magában foglaló magángyűjteményt tekinthetnek meg az érdeklődők a Dalí Paris-szal együttműködésben elindított virtuális kiállításon.
Dalí a 20. század egyik legünnepeltebb művésze, szürrealista alkotásmódja a mai napig emberek millióit inspirálja. A Dalí Paris ideiglenes kiállítása a művész háromdimenziós alkotásait mutatja be, melyek közül több a festményeit is megihlette. Megtekinthető például az Alice Csodaországban vagy az Elfolyó idő szobra. A múzeum a Dalí Universe egyik legfontosabb eleme, és a legnagyobb magánkézben lévő kollekcióval bír Dalí munkáiból és bronzszobraiból.
Az egyórás kiállítás élő közvetítése június 5-én, pénteken 19 órakor kezdődik a múzeum kommunikációs menedzserének, Pascal Gauzes közreműködésével a @honorglobal Instagram oldalán. Az érdeklődők különleges, kulisszák mögötti felvételeket is láthatnak majd a Honor 9X Pro és más Honor okoseszközök segítségével közvetített kiállításról, valamint kérdéseket is feltehetnek Pascal Gauzes-nak, ezzel is alaposabban megismerve a lenyűgöző szürrealista művész életét és munkáit.
A kiállításhoz kapcsolódóan a Honor kreatív igazgatója, Murad Osmann (@muradosmann) Instagram oldalán IGTV-ben található egy bemutató arról, hogy a felhasználók hogyan élhetik ki kreativitásukat otthonukban. Murad a bemutatóban keresztezi saját, #followmeto ötletét és Dalí kivételes stílusát. #followmetoDali
Salvador Dali kiállítás élő közvetítése elérhető a Honor Global csatornáján június 5-én, 19 órától: instagram.com/honorglobal
Murad Osmann bemutatója az Instagramon: https://www.instagram.com/tv/CA-fg7EFqBH/?hl=hu
Kapcsolódó cikkek
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- Tiszta elektromos eszközökkel a jobb egészségért
- Új HONOR Band 5 Sport okoskarkötő újrahasznosított szíjjal
- A HONOR számos új termékkel és termékkategóriával bővíti okoseszköz-portfólióját
- A HONOR két új okostelefonnal bővíti hazai kínálatát
- Egy hét múlva érkezik a HONOR MagicBook 15
- Hibrid aktív zajszűrő technológiával és három mikrofonnal érkezik a HONOR Magic Earbuds fülhallgató
- Tovább nőtt az érdeklődés a viselhető okoseszközök iránt a HONOR adatai szerint
- Már a fotelből is aláírhatja: teljesen papírmentessé vált a biztosításkötés
- Így lehet minden nap a Föld Napja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.