A Travelxp már Magyarországon is elérhető a Telekom jóvoltából
A Travelxp 4K együttműködik a Magyar Telekommal, a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatóval, ezzel is bővítve elérhetőségét az európai országokban.
Az idei év eleje óta a magyar nézők is otthonuk kényelméből élvezhetik a globális utazási műsorokat, köszönhetően annak, hogy a Magyar Telekom felvette kínálatába a Travelxp 4K-t, a világ egyik vezető utazási csatornáját. A prémium utazási és életmód tartalmak 2021. november 2. óta elérhetőek a Telekom 4K mini fizetős csomag nézői számára a 74-es csatornán.
Magával ragadó műsorait mostanra teljes mértékben lokalizálták, összhangban a csatorna azon elkötelezettségével, hogy a nézőkkel saját nyelvükön teremtsen kapcsolatot. A Travelxp már 13 európai nyelven kínál tartalmakat, és több mint 20 országban terjesztik Európa-szerte.
Sumant Bahl, a Travelxp európai ügyvezető igazgatója a következőképpen kommentálta a partnerséget: "A Magyar Telekom kiváló platform a Travelxp 4K prémium HDR-tartalmának HLG HDR-ben, 10 bites REC 2100 színtérben és 50 képkockán történő sugárzásához. Egy nemrégiben napvilágot látott tanulmány szerint a televízió a leginkább fogyasztott médiatípus Magyarországon, 2021-ben 8,3 millió nézőt elérve. Amellett, hogy lenyűgöző felbontásban mutatjuk be a világ szépségeit, izgatottan várjuk, hogy megismertessük a magyarországi emberekkel az általunk készített eredeti és magával ragadó tartalmakat, amelyekről köztudott, hogy nem csak kedvet csinálnak az utazáshoz szerte a világon, hanem megkérdőjelezik a nézők világról alkotott elképzeléseit és tágítják a látókörüket" – tette hozzá.
Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV&Entertainment Központ igazgatója elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy 4K csatornakínálatunkat egy olyan magas színvonalú utazási csatornával bővíthetjük, mint a Travelxp 4K. A Magyar Telekom 2021-ben Magyarországon elsőként indított 4K-s mini fizetős csomagot a Telekom TV előfizetői számára. Most a 4K portfóliónk, amely eddig sport- és természet tematikájú csatornákat tartalmazott, egy új műfajjal gazdagodik, és elképesztő tartalmakat kínál az utazóknak azokban az időkben, amikor az emberek alig tudtak utazni".
A Travelxp több mint 1000 órányi prémium utazási és életmódtartalmait több mint 80 országban, több mint 15 nyelvre lefordítva terjesztik. A Travelxp emellett az utazási tartalmak egyik legnagyobb gyártója és a 4K HDR technológia globális innovációs vezetője. A változatos programkínálatú Travelxp műsorai eredeti, saját gyártású produkciók, amelyeket több mint 55 országban forgattak multikulturális műsorvezetőkkel a világ minden tájáról.
Kapcsolódó cikkek
- Holló Márta lesz a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója
- A Magyar Telekom segítségnyújtása az ukrajnai helyzetben
- A Magyar Telekom 2021. negyedik negyedévi eredményei
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- Gyakorlatot és állásajánlatot is szerezhetnek az Óbudai Egyetem új tanszékének hallgatói
- Ismét a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei
- Láthatatlan bűnözők: nem kell félni, de óvatosnak lenni kötelező
- Mesterséges intelligenciával ismerkedtek a jövő női mérnökei a Telekom székházban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.