A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra
A Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy ügyfeleinek minél szélesebb körű, ugyanakkor személyre szabott, könnyen kereshető és biztonságos tartalmakat nyújthasson, ennek legújabb lépéseként szeptember 14-én a Netflix streaming szolgáltatással bővíti az elérhető szolgáltatások körét. A népszerű szórakoztató applikációt a Vodafone a Vodafone TV set-top-boxon keresztül teszi elérhetővé ügyfeleinek, emellett pedig az indulást támogató promóció keretében a Vodafone-nál előfizető ügyfelek számára a Netflix havidíját akár 3 hónapig teljes egészében átvállalja. A Vodafone egyedülálló módon egy kézből, egyetlen gombnyomással hozzáférhetővé teszi ügyfelei számára a Netflix szórakoztató tartalmait.
2020. szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs vállalatok közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet. A szolgáltató minden eddiginél kedvezményesebben kínálja a streaming felület tartalmait: amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel is rendelkező ügyfeleik december 13-áig a Vodafone-nál vásárolnak Netflix előfizetést, a mobilcsomagjuktól függően 2 vagy akár 3 hónapig élvezhetik a promóciós időszakot, és ezalatt a Netflix szolgáltatás havidíját a Vodafone állja.
A Netflix streaming tartalomszolgáltató felületén reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők többek közt olyan díjnyertes filmek, sorozatok, TV-műsorok és dokumentumfilmek, mint A nagy pénzrablás, a Narcos, a Stranger Things, a Vaják vagy Az ír.
A Vodafone ügyfelek otthonaiban a népszerű streaming felület tartalmai a megszokott eszközökön túl (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol), közvetlenül a Vodafone TV menüjéből is elérhetőek lesznek, így nemcsak az előfizetéssel kapcsolatos adminisztráció, de maga a böngészés is egyszerű és felhasználóbarát lehet. Újdonság továbbá, hogy a Netflix használatához a Vodafone TV előfizetőinek már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükségük, bármilyen TV-készüléken, egy gombnyomással elérhetik az alkalmazást.
„Küldetésünknek tekintjük, hogy minden ügyféligényt kielégítő, széleskörű portfóliót hozzunk létre. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink és csomagjaink fejlesztésén, a következő nagy lépés pedig a hagyományos és modern tévézési élmény egyesítése, hogy a család minden tagjának személyre szabott tartalmat kínáljunk” – mondta el Lennert Márton, a Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója. „A Netflix integrációjával sikeresen teljesítjük annak az útnak egy újabb mérföldkövét, amely hozzájárul az OTT stratégiánk megvalósításához, és biztosítva a lehető legszélesebb körű tartalmak elérhetőségét az előfizetőink számára. A Netflix egy olyan stratégiai partner, mely több mint 190 országban, 32 nyelven kínál szórakozást az egész család számára, díjnyertes műsorok széles választékát kínálva bárhol, bármikor, bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközön. A Netflix bevezetésével a Vodafone elsőként tölt be valódi tartalom-aggregátor szerepet a piacon: az ügyfelek számára könnyen, egyetlen központi felületről tesszük elérhetővé a személyre szabott lineáris és streaming tartalmakat egyaránt, és az ügyfél a különböző előfizetéseivel kapcsolatos adminisztrációs teendőket (pl. számlafizetés) a Vodafone-nál egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni.”
Kapcsolódó cikkek
- Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
- Virtuálisan és személyesen is folytatódhat az oktatás szeptembertől a Vodafone Digitális Tantermeiben
- Az oktatás és az egészségügy digitalizációját segítik a Vodafone Főállású Angyalai
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- 2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával
- Újabb településekre vezette be a szupergyors internetet a Vodafone
- A Vodafone európai hálózata 100%-ban átáll a zöld működésre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.