A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra
A Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy ügyfeleinek minél szélesebb körű, ugyanakkor személyre szabott, könnyen kereshető és biztonságos tartalmakat nyújthasson, ennek legújabb lépéseként szeptember 14-én a Netflix streaming szolgáltatással bővíti az elérhető szolgáltatások körét. A népszerű szórakoztató applikációt a Vodafone a Vodafone TV set-top-boxon keresztül teszi elérhetővé ügyfeleinek, emellett pedig az indulást támogató promóció keretében a Vodafone-nál előfizető ügyfelek számára a Netflix havidíját akár 3 hónapig teljes egészében átvállalja. A Vodafone egyedülálló módon egy kézből, egyetlen gombnyomással hozzáférhetővé teszi ügyfelei számára a Netflix szórakoztató tartalmait.
2020. szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs vállalatok közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet. A szolgáltató minden eddiginél kedvezményesebben kínálja a streaming felület tartalmait: amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel is rendelkező ügyfeleik december 13-áig a Vodafone-nál vásárolnak Netflix előfizetést, a mobilcsomagjuktól függően 2 vagy akár 3 hónapig élvezhetik a promóciós időszakot, és ezalatt a Netflix szolgáltatás havidíját a Vodafone állja.
A Netflix streaming tartalomszolgáltató felületén reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők többek közt olyan díjnyertes filmek, sorozatok, TV-műsorok és dokumentumfilmek, mint A nagy pénzrablás, a Narcos, a Stranger Things, a Vaják vagy Az ír.
A Vodafone ügyfelek otthonaiban a népszerű streaming felület tartalmai a megszokott eszközökön túl (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol), közvetlenül a Vodafone TV menüjéből is elérhetőek lesznek, így nemcsak az előfizetéssel kapcsolatos adminisztráció, de maga a böngészés is egyszerű és felhasználóbarát lehet. Újdonság továbbá, hogy a Netflix használatához a Vodafone TV előfizetőinek már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükségük, bármilyen TV-készüléken, egy gombnyomással elérhetik az alkalmazást.
„Küldetésünknek tekintjük, hogy minden ügyféligényt kielégítő, széleskörű portfóliót hozzunk létre. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink és csomagjaink fejlesztésén, a következő nagy lépés pedig a hagyományos és modern tévézési élmény egyesítése, hogy a család minden tagjának személyre szabott tartalmat kínáljunk” – mondta el Lennert Márton, a Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója. „A Netflix integrációjával sikeresen teljesítjük annak az útnak egy újabb mérföldkövét, amely hozzájárul az OTT stratégiánk megvalósításához, és biztosítva a lehető legszélesebb körű tartalmak elérhetőségét az előfizetőink számára. A Netflix egy olyan stratégiai partner, mely több mint 190 országban, 32 nyelven kínál szórakozást az egész család számára, díjnyertes műsorok széles választékát kínálva bárhol, bármikor, bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközön. A Netflix bevezetésével a Vodafone elsőként tölt be valódi tartalom-aggregátor szerepet a piacon: az ügyfelek számára könnyen, egyetlen központi felületről tesszük elérhetővé a személyre szabott lineáris és streaming tartalmakat egyaránt, és az ügyfél a különböző előfizetéseivel kapcsolatos adminisztrációs teendőket (pl. számlafizetés) a Vodafone-nál egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni.”
Kapcsolódó cikkek
- Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
- Virtuálisan és személyesen is folytatódhat az oktatás szeptembertől a Vodafone Digitális Tantermeiben
- Az oktatás és az egészségügy digitalizációját segítik a Vodafone Főállású Angyalai
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- 2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával
- Újabb településekre vezette be a szupergyors internetet a Vodafone
- A Vodafone európai hálózata 100%-ban átáll a zöld működésre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.