Aranyláz a Discovery-n és a Telekom TV-n
A Discovery Channel az Aranyláz Alaszkában vadonatúj évadával és egy hozzá kapcsolódó, nagyszabású nyereményjátékkal jelentkezik.
Október 19-től november 16-ig minden este 21 óra és 23 óra között virtuális aranyrögök jelennek meg véletlenszerű időpontokban a Discovery Channel műsorai alatt a képernyőn, mellettük titkos kódokkal. A kódokat a játékosok a www.aranylazjatek.hu felületén adhatják meg, melyre Facebook profillal tudnak regisztrálni és amely mobiltelefonon, tableten is elérhető külön alkalmazás telepítése nélkül. A napi kódok másnap este 8 óráig érvényesek, addig szükséges feltölteni őket. Minél több kódot adnak meg a nézők a játék ideje alatt, annál nagyobb esélyük van, hogy megnyerjék a 3 millió forintos fődíjat, vagy a 100 ezer forintos heti nyereményeket. A Telekom IPTV előfizetői az Archív TV-vel visszanézhetik a műsorokat, így ha lemaradtak a kódról, azt akár másnap is visszakereshetik.
Az Aranyláz Alaszkában új csapattagokkal, kiélezett rivalizálással és felfokozott érzelmekkel tér vissza a képernyőre a legújabb évadjával. A Todd Hoffmann és a Parker Schnabel vezette aranybányász-csapatok közötti versengés soha nem látott szintre lép egy fogadásnak köszönhetően, amelynek tétje hatalmas: 100 uncia arany, tehát több mint 26 millió forint jár annak, aki több aranyat tud bányászni a szezon során. Így aztán most különösen nagy súlya van annak, amikor minden egyes hét végén a kemény munkával megszerzett arany a mérlegre kerül.
A Telekom IPTV előfizetői az Archív TV segítségével három napra visszamenőleg, (előzetes felvétel ütemezése nélkül) díjmentesen* nézhetik meg kedvenc műsoraikat azokon a csatornákon amelyek részét képezik az előfizetett díjcsomaguknak**, így nem maradnak le egyetlen aranyrögről sem a játék során.
____________
*Az Archív TV-szolgáltatás 2017. június 7-től akciósan díjmentesen érhető el IPTV-előfizetőknek a tv-képernyőn és TV GO-n.*
**Az Archív TV a következő csatornákon érhető el: ATV, AXN, BBC Earth, Comedy Central, Da Vinci Learning, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Eurosport, Eurosport 2, Hír TV, Life TV, M3, MTV, Muzsika Tv, Nickeodeon, Ozone TV, Paramount Channel, PRIME, RTL Klub, RTL2, Sláger TV, STORY4, STORY5, Super TV2, TV2, VIASAT3, VIASAT6, VIVA, Mozi+, Spíler, Sorozat+, FOX
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.