Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
Az „Inspiration Ahead” szlogen jegyében az OPPO új AR Experience standdal emlékezik a wimbledoni Center Court 100 éves évfordulójára. A standon a látogatók a kiterjesztett valóságon keresztül is átélhetik a bajnokság mozgalmas történetét, és találkozhatnak a múlt ikonikus teniszsztárjaival. Az AR bemutató azokat az egyedülálló és értékes pillanatokat tartalmazza a verseny történetéből, amelyek azt napjaink leghíresebb sporteseményévé tették.
Az OPPO 4. éve Wimbledon globális partnere
„Az Inspiration Ahead szellemiség arra ösztönöz bennünket, hogy a siker felé vezető úton mindig maradjunk eltökéltek, őrizzük meg önbizalmunkat és kiegyensúlyozottságukat, bármilyen nehézséggel is kerüljünk szembe. Az OPPO a wimbledoni teniszbajnokság támogatásával ezt az inspiráló szellemiséget kívánja közvetíteni, illetve az OPPO technológiai innováció területén szerzett legfrissebb tapasztalatait kívánja kommunikálni a felhasználók felé az egész világon” – mondta William Liu, az OPPO elnöke és globális marketingért felelős alelnöke.
OPPO CybeReal 2.0
Az OPPO immár negyedik éve teszi lehetővé fejlett képalkotó technológiáival a teniszrajongók számára, hogy szemtanúi legyenek, megörökítsék és megosszák a leglélegzetelállítóbb pillanatokat. Az AR élményt az OPPO CybeReal 2.0 technológia biztosítja, amely képes nagyméretű és dinamikusan összetett környezet rekonstrukciójára. A fejlett megoldás rendkívül pontos pozicionálást és tájolást biztosít a fizikai környezetben, miközben rendkívül alacsony az energiaigénye az olyan fejlett Android okostelefonok használatával, mint az OPPO zászlóshajója, a Find X5 Pro.
Kapcsolódó cikkek
- A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
- Bővül a Nokia G-szériája
- Varázsolj profi képeket az okostelefonoddal!
- Csúcstechnológiájú okoseszközök sorát mutatta be a Huawei
- Bivalyerős processzorokkal debütál a POCO F4 és a POCO X4 GT
- Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
- A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
- Művészfilmet készítettek a HONOR Magic4 Pro segítségével
- A mobil képalkotás jövője a Counterpoint Research webináriumának témája
- IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.