Az IKEA piacra dobja az új VAPPEBY Bluetooth hangszórós lámpát
Az IKEA piacra dobja az új VAPPEBY Bluetooth hangszórós lámpát. Áprilistól a VAPPEBY segít varázslatossá tenni a barátok és a család társaságában töltött mindennapi pillanatokat. A hangszóró védett a kisnyomású vízsugár ellen, és a piacon az első olyan Bluetooth hangszóró, amely Spotify Tap funkcióval rendelkezik.
Az IKEA Bluetooth hangszóró kínálatának legújabb tagja a VAPPEBY hordozható hangszórós lámpa, amely lehetővé teszi az emberek többsége számára, hogy a zenét a lakáson kívül is magával vigye. Tölthető, beépített LED izzót tartalmaz, két különböző világítási módot kínál, és 360 fokos szögben szórja a hangot. Mindezeken túl, kedvezőtlen időjárási körülmények esetén is használható, hisz IP65 minősítésének köszönhetően védett a por és a kisnyomású vízsugár ellen. Lámpásokat idéző dizájnjával és biztos fogású fogantyújával megbízható társ otthon és útközben egyaránt.
„Meggyőződésünk, hogy nélkülözhetetlen kelléke lesz erkélyeknek, kerteknek vagy bármilyen térnek, ahol csak szükség lehet rá. Zene és fény együtt teremtenek csodát a barátokkal és családtagokkal töltött mindennapi pillanatokban. Két különböző világítási módjával, hosszú akkumulátor idejével és strapabíró kialakításával készen áll arra, hogy megfelelő hangulatot teremtsen" – mondja Stjepan Begic, az IKEA of Sweden terméktulajdonosa.
A piacon elsőként debütáló Bluetooth hangszóró, amely Spotify Tap funkcióval rendelkezik, azaz a bekapcsológombja a hozzá csatlakoztatott eszközökön egyben a Spotify „felébresztésére” is szolgál. Egyszeri megnyomásával a Spotify ott folytatja a zenei lejátszást, ahol legutóbb meg lett állítva. A gomb újabb megnyomásával új zenei válogatást állít össze használójának zenei preferenciái alapján. A VAPPEBY támogatja a többi streaming szolgáltatást is, valamint a csatlakoztatott eszközön tárolt audió tartalmak lejátszását.
„Bluetooth hangszóró kínálatunk meghatározó kiegészítője, és fontos lépést jelent az IKEA azon törekvésében, hogy az emberek többsége számára elérhetővé tegyük a zenét. Elsődleges célunk, hogy növeljük a felhasználói élményt, csökkentsük a küszöbértékeket, könnyen elérhetővé téve a zenét és a fényt" – mondja Stjepan Begic.
A hangszóró akár 12 óra akkumulátor idővel rendelkezik és USB-C kábellel tölthető. Kék és szürke színekben lesz kapható az IKEA legtöbb piacán, 2022 áprilisától. A Spotify Tap funkció a Spotify teljes szolgáltatási területén elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony bemutatja prémium Mobile ES mélynyomóit, hangszóróit és erősítőit
- A Philips bővíti a GO sport termékcsalád kínálatát
- Hangprojektor, mélynyomó és szatellit hangszóró a 2022-es Fidelio kínálatban
- Az FM Logistic autonóm mobil robotot alkalmaz az IKEA raktárában
- Új hordozható hangszórót mutatott be a HUAWEI
- Új audio termékekkel készül a LAMAX a karácsonyra
- Az IKEA bemutatja a LED-es izzók új generációját
- Vásárlási alkalmazást fejlesztett az IKEA a digitális kényelem érdekében
- A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója
- Bemutatkozik a Sony két új készüléke
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.