Csúcskategóriás, beépíthető konyhai eszközök az LG kínálatában
Az LG Electronics (LG) a hamarosan kezdődő IFA szakkiállításon mutatja be kifejezetten az európai piacra tervezett SIGNATURE konyhai berendezéseit. A termékcsalád egy sor új prémium beépíthető készülékből áll, melyeket a kifinomult európai konyhai igények szerint terveztek meg.
Az intelligens, beépíthető konyhai megoldásokból álló SIGNATURE portfólió Európa legnagyobb háztartási és fogyasztói elektronikai szakkiállításán egyedi kiállítási környezetben debütál: a szabadtéri bemutatót az LG standján kívül, a Messe Berlin nyári kertjében (Sommergarten) állították fel. Az informatív és interaktív kiállítási zóna egy nagyvárosi oázis úszó kertjét idézi fel, ahol a látogatók részleteiben is megismerhetik a SIGNATURE termékcsalád készülékeit.
A SIGNATURE KITCHEN SUITE konyhai termékcsalád új megközelítést képvisel az európai csúcskategóriás konyhai eszközök piacán. Európában a legtöbb konyha kompakt és praktikus kialakítású, így nagy az igény a teret hatékonyan és kreatívan kihasználó, beépíthető eszközök fejlesztésére. Az LG számára fontos, hogy berendezései versenyképesek legyenek a felsőkategóriás, beépíthető konyhai berendezések szegmensében Európában, hiszen ez a kontinens számít a prémium háztartási eszközök egyik legerősebb piacának.
A SIGNATURE portfólió európai értékesítése az idén indul Olaszországban, melyet a régió további piacai folyamatosan követnek majd.
A SIGNATURE konyhai portfólió termékei egyesítik magukban a kifinomult kézművesség stílusjegyeit, az innovatív dizájnt, a kiemelkedő teljesítményt, a könnyű használhatóságot és a prémium szolgáltatásokat. Ez az oka annak, hogy az LG az európai forgalmazás elindításában olyan olasz formatervezési szaktekintélyekkel működik együtt, mint a Valcucine és az Arclinea. Az együttműködésnek köszönhetően a SIGNATURE termékcsalád egyszerre képviseli a minimalizmus, a rejtett működés és az automatizálás koncepcióit. Az új portfólió tervezői odafigyeltek arra, hogy a termékek tökéletesen illeszkedjenek a már meglévő terekbe, miközben dizájnelemként és normál konyhai készülékként is szolgálnak. A SIGNATURE konyhai portfólió több stílusban lesz elérhető az elegáns, bútorokat idéző verzióktól a minimalista luxuson át a rozsdamentes acélfelületekig vagy a természetesebb, kortárs megjelenésig.
A SIGNATURE konyhai eszközökkel különleges kulináris élményben lehet részünk. A teljes termékkínálat sütőből, indukciós főzőlapból, hűtőszekrényből, mosogatógépből, borhűtőből és egy presszó kávéfőzőgépből áll. A sütő modern pároló és légkeveréses funkciókkal rendelkezik: a ProHeat egyenletesen oszlatja el a hőt a sütőn belül, míg a Speed Clean gyors és könnyű tisztítást tesz lehetővé még a kifröccsent vagy odaégett ételmaradékok esetén is. Az LG a SIGNATURE termékkínálatot kibővítve idén először mutat be borhűtőket, falra szerelhető, üvegborítású sütőket és egy, forró gőzt alkalmazó, nagyteljesítményű mosogatógépet.
A SIGNATURE konyhai eszközök az okos wifi-csatlakoztathatóságnak köszönhetően teljes mértékben kompatibilisek az olyan mesterségesintelligencia-platformokkal, mint a Google Assistant vagy az Amazon Alexa. Az összekapcsolhatóság lehetővé teszi, hogy a felhasználók távolról végezzenek el feladatokat: például recepteket kereshetnek az olyan alkalmazások használatával, mint az Innit, a SideChef és a Drop; recepteket küldhetnek közvetlenül a sütőnek; távolról előmelegíthetik a sütőt és beállíthatják a megfelelő programot; de figyelemmel kísérhetik a konyhai eszközök működését is.
„Izgatottan várjuk, hogy az idén végre a rendkívül igényes európai piacon is bemutathassuk prémium SIGNATURE konyhai berendezéseinket” — mondta Song Dae-hyun, az LG Electronics háztartási elektronikai és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Szilárd meggyőződésünk, hogy az okostechnológiánk és felsőkategóriás eszközeink együtt versenyképesek a már ismert európai márkákkal szemben.”
Az IFA látogatói augusztus 31. és szeptember 5. között személyesen is megtekinthetik a SIGNATURE konyhai kiállítási zónát és az LG prémium beépíthető termékeit a Messe Berlin nyári kertjében.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG ThinQ televíziók tulajdonosai egyre több országban élvezhetik a Google Assistant szolgáltatást
- Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indítható el a Google Fordító
- A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG új vezeték nélküli és intelligens XBOOM hangszórói
- Új Styler készülékeket mutat be az LG a 2018-as IFA-n
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Ismét az LG készüléke lett az év OLED tévéje
- Új mesterségesintelligencia-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában az LG
- Hogyan vigyázzunk nyáron a telefonunkra?
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.