Debütál a ChatMate, az interaktív chatbot
Mára az internet és az okostelefonok a fiatalok életének szerves részévé váltak, azonban a túlzott online jelenlét és a felkészületlen nethasználat folyamatos kockázatot jelenthet, miközben éppen ezt, a 13-18 éves korosztályt nehéz elérni a tudatosító programokkal. A március 27. és 31. között zajló Digitális Témahét alkalmából a fiatalok szokásaira rezonálva egy új online megoldást indít a ProSuli: a ChatMate interaktív módon ad tudást az online zaklatás, a digitális lábnyom és a digitális jóllét témakörökről, amelyben a fiatalok segítőpartnere a színész-énekes Miller Dávid.
Az internet és a mobiltechnológia számos előnyt nyújt, de tudatos használata láthatóan egyre gyakrabban jelent kihívást a fiataloknak, miközben az ilyen témájú, akár iskolai oktatási programokban való részvétel nem mindig vonzó a számukra. Ez sok esetben aggodalmat okoz és nehezen megoldható feladatot jelent a szülőknek és a pedagógusoknak. Erre a kihívásra fejlesztett most új megoldást a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli: a ChatMate névre keresztelt, játékos online szolgáltatás gyakorlatilag egy párbeszéden vezeti végig a fiatalokat, miközben edukatív módon vezeti rá őket az adott téma, internetes veszélyhelyzet helyes megoldására. Így a fiataloknak élvezetes és könnyen befogadható formában nyújt segítséget – a márciusi induláskor – egyelőre három aktuális és fontos témákban: online zaklatás, digitális lábnyom és digitális jóllét.
A chatbot írásban és hangüzenetekkel is képes kommunikálni a játékossal. A ChatMate hangját az ismert színész-énekes, Miller Dávid adja, aki munkájával és médiaszerepléseivel már jól ismert és kedvelt személyiség a ChatMate célközönségének.
A Prosuli.hu-n, Messengeren, Instagramon és Telegramon is elérhető ChatMate tehát lehetőséget nyújt a fiataloknak, hogy esetpéldákon keresztül, aktív segítő részvétellel sajátítsák el az online biztonság és digitális jólét alapvető fogalmait. A chatbot szolgáltatás végleges formáját szakértők és pedagógusok bevonásával, valamint mesterséges intelligencia felhasználásával nyerte el, így egy igazán egyedi, a megcélzott korosztálynak vonzó megoldás születhetett.
Kapcsolódó cikkek
- LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
- Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron
- Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás
- Hasznos mobilhasználati tippek a Yetteltől
- 1 éves születésnapját ünnepli a Yettel
- A valótlanságoktól, vírusoktól és az álhírektől is félnek a magyar internetezők
- Egyre többen ismerik fel Elon Musk “Starlink” technológiájának előnyeit
- Ezektől volt hangos a magyar netes közbeszéd
- Új otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel
- Új stratégiát hirdetett az NMHH a Biztonságos internet világnapja alkalmából
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.