Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
Stadionban sátrazott, és túl van első lakáskoncertjén a Pepsi kalandora, Saiid. Az Akkezdetphiai zenekar alapítója már hat napja úton van a cardiffi UEFA Champions League döntő helyszínére: a nem mindennapi utazást maguk a rajongók irányíthatják a Pepsi Facebook oldalán keresztül.
„Sokan kérdezik tőlem, de <<félreérthető>> kérést nem kaptam, de ebben a kalandban tényleg minden a rajongókon múlik. Én pedig szeretem a kihívásokat, és izgatottan várom, mit hoznak a következő napok” – mondja Süveg Márk, alias Saiid az utazós-focis reality első napjairól.
„A Pepsi-kampány épp a múlt héten indult. Egy olyan különleges, 21 napos, interaktív Facebook realitybe hívtuk meg a Facebook oldalunk követőit, amelynek végállomása a szezon nagy focis eseménye, az UEFA Champions League cardiffi döntője” – ismertette a kampányt Buzder Nikoletta, a PepsiCo Hungary marketing igazgatója.
Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a kampány főhősét, Saiidot. A háromhetes túra során Saiid folyamatos választási helyzetekbe kerül, amelyek kimeneteléről online dönthetnek a Pepsi-rajongók a reakciójelek segítségével. A szavazók döntése alapján folytatja tovább útját Saiid, egészen Cardiffig.
„Minden nap este 8 órakkor élőben jelentkezik be Saiid a Facebookon, ahol elmeséli, milyen kalandokat élt át aznap, illetve ismerteti a döntési szituációt és a lehetséges 3 alternatívát, amik közül a szavazók választhatnak majd. A választási opciók közzétételét követően, a következő napon este 18 óráig dönthetnek a játékosok arról, merre induljon tovább Saiid” – tette hozzá Buzder Nikoletta.
A Pepsi-kalandor a kelet-magyarországi Ibrányból, a walesi döntőtől az egyik legmesszebb eső településről indult, majd a nyírcsászári megye hármas meccsen megszerezte élete első igazi focis élményét. Az út során hősünk a debreceni Loki-stadiont is meglátogatta, sőt, az éjszakát a pályán töltötte a kezdőkör közepén egy sátorban.
A játékosok döntése alapján Saiid megtartotta élete első lakáskoncertjét is Eger legügyesebb dekázóinak. A koncert másnapján pedig Egri Viktorral beszélgetett a sportkommentátori szakmáról és a futball szépségeiről. A vidéki kalandokat csütörtökön egy budapesti koncert követte, amelybe a Pepsi rajongók a Facebookon is belehallgattak.
„Bár még csak az utazás elején vagyok túl, a foci máris belopta magát a szívembe. Átragadt rám a rajongók őszinte lelkesedése, amikor egy egész településsel együtt drukkolhattam a falu hőseinek. Nagy benyomást tett rám a debreceni stadion atmoszférája is” – vallotta be Saiid.
A rapper napi élő bejelentkezéseit eddig összesen több mint 190 ezer érdeklődő követte a Facebookon. A frontember az interaktív online valóságshow során beutazza Magyarországot és Európát, ahol hús-vér sportolók és drukkerek segítségével, kultikus helyek érintésével merül el a futball és a szurkolás világában. A kihívást a Pepsi hivatalos Facebook oldalán lehet követni, a történet alakulásáról pedig ugyanitt, az este 8 órai bejelentkezések után szavazhatnak a rajongók.
Kapcsolódó cikkek
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Szabadulószoba-világbajnokok lettek szomszédaink
- Izgalmas bejelentések a Game Developers Conference-en
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Itthon is elérhető már a HyperX Alloy FPS gamer billentyűzet
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.