Érkezik a discovery+ előfizetéses streamingszolgáltatása
A Discovery és a Vodafone új, hosszú távú, több platformra szóló európai megállapodása értelmében a Vodafone ügyfelei 12 piacon*, köztük Magyarországon továbbra is élvezhetik a Discovery portfóliójának egyedülálló tartalmait. Emellett a Vodafone jelenlegi előfizetői számára elérhető lesz a discovery+ is, a valóságon alapuló szórakoztatás meghatározó streamingszolgáltatása, az ikonikus, világszerte kedvelt Discovery-márkák kínálatával.
Így a Vodafone televíziós és mobilos előfizetői ügyfelei ebben a 12 országban most először egy helyen nézhetik kedvenceiket: a Discovery márkáinak kínálatát, a BBC természettudományos tartalmait, valamint az Eurosport prémium sportműsorait.
Indulásakor a discovery+ az új streamingszolgáltatások egyik legnagyobb kínálatával jelenik meg, globális és helyi tartalmak széles skálájával és eredeti sorozatokkal, a Discovery kategóriájukban vezető területein (életmód és kapcsolatok; otthon és gasztronómia; valós rejtélyek; paranormális világ; kalandok és természettudomány; tudomány, technológia és környezet és magas minőségű dokumentumfilmek) A discovery+ a tokiói olimpiával kezdődően az olimpia európai streaming otthona lesz, ahol a játékok minden pillanata, érme és sportolója élőben és on-demand is követhető.
A partnerség a Discovery számára mintegy 100 millió Vodafone televíziós, vezetékes internet- és mobilelőfizető elérését jelenti Európában, akik országonként különböző promóciós időszakban férhetnek hozzá a discovery+ szolgáltatáshoz. A 12 országban 2021-2022 során tervezett fokozatos bevezetést komoly marketingkampány és széles körű „always-on” ügyfélpromóciós aktivitás támogatja a Vodafone és a Discovery platformjain. A megállapodás révén a Discovery lineáris tévécsatornái továbbra is elérhetőek lesznek a Vodafone ügyfelei számára Magyarország mellett Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Romániában, Portugáliában, Görögországban, Csehországban, Írországban és Izlandon.
„Örömmel jelentjük be több területre kiterjedő multiplatform-partnerségünket Európa legnagyobb mobil- és vezetékes szolgáltatójával. A Vodafone hatalmas ügyfélbázisa és szoros fogyasztói kapcsolatai erőteljes indítást jelentenek a discovery+-nak. Együtt a valóságon alapuló szórakoztatás vezető platformját kínáljuk Európában – mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója. – A hibrid megállapodás elősegíti lineáris disztribúciós kapcsolataink bővítését célzó stratégiánkat: így népszerű tartalmainkat minél több platformon és eszközön keresztül juttathatjuk el a fogyasztókhoz.”
„Nagyon örülünk a Discoveryvel meglévő kapcsolataink kibővítésének, amely erősíti a Vodafone pozícióját Európa egyik vezető videós platformjaként – mondta Ahmed Essam, a Vodafone Group kereskedelmi és stratégiai igazgatója. – A Discovery szórakoztató kínálatunk kulcsszereplője lesz. A Vodafone magas színvonalú televíziós és rugalmas streamingszolgáltatásai révén elsőrangú felhasználói élményt nyújt, mindehhez a Discovery gazdag tartalmi kínálatával járul hozzá.”
„A discovery+ egyedülálló és gazdag globális és lokális tartalomkínálatunkra építve szolgálja ki európai közönségünket, akiknek a valóságon alapuló szórakoztatás legjavát tudjuk nyújtani – mondta Kasia Kieli, a Discovery európai, közel-keleti és afrikai régiójának elnök-vezérigazgatója. – Nagyon örülünk, hogy kapcsolatunk a Vodafone-nal tovább mélyül. Ennek az új stratégiai partnerségnek köszönhetően nézőink és a Vodafone ügyfelei bármikor és bárhol közvetlenül hozzáférhetnek a legjobb globális és országspecifikus Discovery tartalmakhoz.”
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone kisméretű SIM kártyái tavaly több mint másfél tonna műanyagtól óvták meg a bolygót
- A Vodafone és a Delta közösen segíti a vállalkozásokat a technológiai forradalomban
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Székesfehérváron is elindította 5G szolgáltatását a Vodafone
- A Discovery 2021 elején elindítja globális streamingszolgáltatását
- Kisállat-nyomkövetővel készül az ünnepekre a Vodafone
- Akár 100 ezer forint készülék-kedvezményt ad karácsonyra a Vodafone
- Elindult a Vodafone Netszülő képzése
- A Vodafone Magyarország nyerte az Év Családbarát Vállalata 2020 különdíját
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.