Értékes nyereményeket vehettek át a pályázók a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén
Hazánk legnagyobb digitális pedagógiai eseményének, a Digitális Témahétnek ünnepélyes záró rendezvényén hirdette ki különdíjasait a Vodafone Magyarország Alapítvány. A programsorozathoz évek óta számos aktivitással kapcsolódó Alapítvány idén egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amellyel a pedagógusok és diákok digitális kompetenciáinak fejlesztését segítette. A Vodafone Alapítvány három kategóriában díjazta a különdíjas verseny résztvevőit.
A Vodafone Magyarország Alapítvány ismét különdíjas pályázattal csatlakozott Magyarország legnagyobb digitális pedagógiai eseményéhez, a Digitális Témahéthez. A Témahét során az iskolák megismerhetik a különböző digitális pedagógiai módszereket és innovatív oktatási gyakorlatokat, csatlakozhatnak programokhoz, kihívásokhoz és akár egész héten dolgozhatnak digitális projekteken tanulóikkal. Idén az Alapítvány egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amelyre három különböző kategóriában – 1-4. osztályban tanítók, 5-8. osztályban tanítók, 9-12. osztályban tanítók – nevezhettek a programban részt vevő iskolák pedagógusai. A pályázat nyerteseit 2023. június 6-án hirdették ki a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén, amit a budapesti Eiffel Műhelyházban tartottak meg.
Díjazottak:
1-4. osztályos kategória: Rábapatonai Petőfi Sándor Általános Iskola
5-8. osztályos kategória: Budapest XX. Kerületi Nagy László Általános Iskola és Gimnázium
9-12. osztályos kategória: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Károly Róbert Technikum
Fentieken túl a legtöbb pályázatot benyújtott Zalaegerszegi Liszt Ferenc Általános Iskolát különdíjjal jutalmazta a zsűri. A Vodafone Magyarország Alapítvány kalandjáték-készítő versenyének díjazottai egy-egy 3D nyomtatót és 3 tekercs filamentet nyertek iskolájuknak, a legjobb pályamunkákat benyújtó pedagógusok pedig egy-egy prémium kategóriás tabletet vihettek haza.
„Indulása óta nagy lelkesedéssel veszünk részt valamilyen izgalmas programmal a Digitális Témahéten. Az elmúlt évek sikere után nem is volt kérdés, hogy idén is egy különdíjas pályázat formájában hívjuk közös gondolkodásra a fiatalokat. Az idén 20. évét ünneplő Vodafone Magyarország Alapítvány alapítása óta kiemelten foglalkozik a gyermekek, pedagógusok és szülők digitális kompetenciafejlesztésével, ami tökéletesen illeszkedik az ország legnagyobb pedagógia programsorozatának stratégiai célkitűzéseihez” – mondta el Flakstad Emőke, a Vodafone Magyarország Alapítvány főtitkára.
A nyolcadik alkalommal megrendezett Digitális Témahéthez idén közel 800 köznevelési és szakképzési intézmény csatlakozott. A programsorozat kiemelt témái közé tartozott a digitális állampolgárság, a digitális biztonság és esélyteremtés, illetve a különböző technológiák eszközei és alkalmazásai, kiemelve az algoritmikus gondolkodást és programozást mint az alkotás eszközeit. Utóbbihoz kapcsolódott a Vodafone Alapítvány digitális kalandjáték-készítő versenye is, amire olyan tudásfejlesztő digitális társasjátékokkal lehetett nevezni, amelyek megvalósítása és alkalmazása egyaránt a digitális térben történt. Fontos kritérium volt, hogy a pályamunkák projektként készüljenek: legalább három iskolai tantárgy anyagához kellett kapcsolódniuk, de annak témáját és kivitelezését a szervezők már a diákok és pedagógusok kreativitására és innovatív gondolkodásmódjára bízták.
A Vodafone Magyarország Alapítvány évek óta aktívan dolgozik azon, hogy az ingyenesen elérhető oktatási programjaival, tudásanyagaival és kihívásaival segítse a digitális ismeretek és kompetenciák megszerzését, fejlesztését. Ennek érdekében indította el E-skola néven oktatási platformját, amelyen a diákok, pedagógusok és szülők különböző e-learning alapú ingyenes kurzusokat és segédanyagokat érhetnek el.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan belföldi mobilinternetet kínál az új Mobilnet XXL díjcsomag
- Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
- Életműdíjas színművész tűnik fel a Vodafone Anyák napi videójában
- Újabb Digitális Tantermet adtak át a IX. kerületben
- Görgethető adatkeretet vezet be a Vodafone
- Erősíti otthoni kínálatát a Vodafone Magyarország
- Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
- Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Gyermekek robotötleteit valósítja meg a Vodafone Magyarország Alapítvány
- Robotok jelentették be a Vodafone Alapítvány Scratch-versenyének nyerteseit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.