Fenntarthatósági okokból felére csökken a Vodafone SIM kártyák mérete

forrás: Prím Online, 2019. december 7. 12:25

Hitelkártya méretű SIM kártya-tartóit fele akkora formátumra cseréli a Vodafone. Az intézkedéssel 50%-kal csökkenti a SIM kártyák előállításához felhasznált műanyag mennyiségét. Az újítás része annak a hosszú távú stratégiának, amely a nem alapvető műanyagok felhasználását igyekszik minimalizálni a vállalaton belül. 

A Vodafone célul tűzte ki, hogy 2020. áprilisig felére csökkenti a nem alapvető műanyagok felhasználását kiskereskedelmi hálózatában valamint irodai telephelyein. A fenntarthatósági stratégia része, hogy a SIM kártyákhoz szükséges teljes kártyák méretét felére csökkenti, hozzájárulva a kevesebb műanyag felhasználásához.

 

Az új SIM kártyák a legtöbb európai országban 2020 elejétől lesznek elérhetők, 2020 végére pedig teljesen megszűnik a régi kártya formátum minden országban, ahol jelen van a szolgáltató. Ez a kezdeményezés önmagában a Vodafone műanyaghulladékát évente több mint 340 tonnával csökkenti, és akár 15 tonna megtakarítást eredményez a gyártás és a szállítás során kibocsátott szén-dioxid-mennyiségből egy tonna műanyag esetében, így összességében több mint 5000 tonnával csökkenti a szén-dioxid kibocsátás mennyiségét évente.

 

 

Műanyag mennyiségének csökkentése az üzletekben és az irodákban

A Vodafone több országban már meglévő kezdeményezésére építve elkötelezte magát a felesleges műanyagok és más egyszer használatos cikkek kiküszöbölése mellett olyan esetekben, amelyekben más, alacsonyabb hatású alternatívák állnak rendelkezésre. Ezt a célt 2020 március végéig 24 országban tervezi megvalósítani a Vodafone kiskereskedelmi üzleteiben és irodáiban.

 

További újítás, hogy a Vodafone világszerte működő 7700 kiskereskedelmi üzlete a továbbiakban nem használ eldobható műanyag zacskókat, és elkerüli vagy korlátozza a műanyag alapú marketing vagy promóciós anyagok használatát, helyettesítve azokat alacsonyabb környezeti hatású alternatívákkal.

 

Ezek a kezdeményezések összhangban állnak a Vodafone céljával, amely szerint 2025-ig 1 milliárd ember életét szeretné jobbá tenni környezeti hatásának felére csökkentésével. A Vodafone ezen kötelezettségvállalása magában foglalja a vállalat szén-dioxid-lábnyomának felére csökkentését, valamint a villamos energia teljesen egészében megújuló forrásokból történő vásárlását 2025-ig. Mindemellett a szolgáltató azt is vállalja, hogy hálózati hulladékának 100%-át újrafelhasználja, újraértékesíti vagy újrahasznosítja, és segíti meghosszabbítani ügyfeleinek a már meglévő eszközeik élettartamát.

Kulcsszavak: Vodafone SIM-kártya

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59