Fenntarthatósági okokból felére csökken a Vodafone SIM kártyák mérete
Hitelkártya méretű SIM kártya-tartóit fele akkora formátumra cseréli a Vodafone. Az intézkedéssel 50%-kal csökkenti a SIM kártyák előállításához felhasznált műanyag mennyiségét. Az újítás része annak a hosszú távú stratégiának, amely a nem alapvető műanyagok felhasználását igyekszik minimalizálni a vállalaton belül.
A Vodafone célul tűzte ki, hogy 2020. áprilisig felére csökkenti a nem alapvető műanyagok felhasználását kiskereskedelmi hálózatában valamint irodai telephelyein. A fenntarthatósági stratégia része, hogy a SIM kártyákhoz szükséges teljes kártyák méretét felére csökkenti, hozzájárulva a kevesebb műanyag felhasználásához.
Az új SIM kártyák a legtöbb európai országban 2020 elejétől lesznek elérhetők, 2020 végére pedig teljesen megszűnik a régi kártya formátum minden országban, ahol jelen van a szolgáltató. Ez a kezdeményezés önmagában a Vodafone műanyaghulladékát évente több mint 340 tonnával csökkenti, és akár 15 tonna megtakarítást eredményez a gyártás és a szállítás során kibocsátott szén-dioxid-mennyiségből egy tonna műanyag esetében, így összességében több mint 5000 tonnával csökkenti a szén-dioxid kibocsátás mennyiségét évente.
Műanyag mennyiségének csökkentése az üzletekben és az irodákban
A Vodafone több országban már meglévő kezdeményezésére építve elkötelezte magát a felesleges műanyagok és más egyszer használatos cikkek kiküszöbölése mellett olyan esetekben, amelyekben más, alacsonyabb hatású alternatívák állnak rendelkezésre. Ezt a célt 2020 március végéig 24 országban tervezi megvalósítani a Vodafone kiskereskedelmi üzleteiben és irodáiban.
További újítás, hogy a Vodafone világszerte működő 7700 kiskereskedelmi üzlete a továbbiakban nem használ eldobható műanyag zacskókat, és elkerüli vagy korlátozza a műanyag alapú marketing vagy promóciós anyagok használatát, helyettesítve azokat alacsonyabb környezeti hatású alternatívákkal.
Ezek a kezdeményezések összhangban állnak a Vodafone céljával, amely szerint 2025-ig 1 milliárd ember életét szeretné jobbá tenni környezeti hatásának felére csökkentésével. A Vodafone ezen kötelezettségvállalása magában foglalja a vállalat szén-dioxid-lábnyomának felére csökkentését, valamint a villamos energia teljesen egészében megújuló forrásokból történő vásárlását 2025-ig. Mindemellett a szolgáltató azt is vállalja, hogy hálózati hulladékának 100%-át újrafelhasználja, újraértékesíti vagy újrahasznosítja, és segíti meghosszabbítani ügyfeleinek a már meglévő eszközeik élettartamát.
Kapcsolódó cikkek
- 5G frekvencia: három jelentkező került az árverési nyilvántartásba
- Fogyatékkal élők világnapja – mobil app-pal segíti a Vodafone Főállású Angyal programja az érintetteket
- Idén a UPC ügyfeleknek is kedveskedik a Vodafone
- Újra itt a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj
- Önvezető autós parkolás először Magyarországon!
- Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone
- Az endometriózis korai felismerését segíti a Lucy mobilapplikáció
- Elindult az 5G-szolgáltatás a fővárosban
- Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
- Innovatív hálózati technológia a Vodafone-tól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.