HyperX partnermegállapodás a DreamHackkel

forrás: Prím Online, 2017. június 9. 14:43

A HyperX, a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának divíziója bejelentette, hogy perifériákra kiterjedő partnermegállapodást kötött a DreamHackkel a közelgő DreamHack Summer és Atlanta Rocket League Championships rendezvényekre. 

A HyperX támogatásával a DreamHack a legjobb Rocket League-játékosokat hozza össze európai és észak-amerikai helyszíneken, hogy a különböző játéktudású versenyzők bármelyike kiállhasson régiója és a világ legjobbjai ellen. Mindegyik esemény 50 000 dolláros díjalappal rendelkezik, és mivel teljesen nyitott bajnokságsorozatról van szó, a közelről jött és távolról érkező csapatok egyaránt azonos feltételekkel indulhatnak.

 

 

A gazdag múltra visszatekintő, kategóriaelső hardvereszközök (memóriamodulok, SSD-k, USB-meghajtók) és perifériák (mikrofonos fejhallgatók, billentyűzetek, egerek) gyártása során a HyperX gondosan ügyel arra, hogy az eszközök megfeleljenek a profi játékosok által támasztott igényeknek, ezzel is elősegítve a sikerüket.

 

A DreamHack Summert június 17. és 19. között rendezik meg a svédországi Jönköpingben, a DreamHack Atlantára pedig július 21. és 23. között kerül sor a Georgia állambeli Atlantában (az Egyesült Államokban). A HyperX támogatásával megrendezett DreamHack-versenyeken számos, az e-sportok történelmében kiemelkedőként jegyzett pillanatnak lehettünk már szemtanúi, és most eljött az ideje, hogy a Rocket League is bővítse a sort. 

 

A HyperX mindkét rendezvényen is helyszínen is képviselteti magát, így a látogatók felkereshetik a standját a meccsek között.  

 

A játék szerelmesei otthonról, élőben is követhetik az eseményeket az alábbi Twitch-csatornán: twitch.tv/dreamhackrocketleague

Kulcsszavak: HyperX Kingston gamer játék

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01