IoT-vel bővül a Vodafone Family

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 21. 13:22

A Vodafone Magyarország a Family ajánlat és a Digitális család weboldal indulása óta kiemelt hangsúlyt fektet a generációk közti digitális szakadék csökkentésére, és legújabb eszközeit, ajánlatait is ennek mentén alakította ki. A most bevezetésre kerülő Kid Gyerekóra hozzájárul a szülők és a gyermekek biztonságérzetéhez, ezzel jelentősen megkönnyítve a Vodafone-os családok mindennapjait.

Minden szülőnek saját gyermeke, az ő biztonsága és jövője a legfontosabb. Rengetegen vágynak ezért olyan okos eszközre, amely segítségével gyermeküket még nagyobb biztonságban tudhatják nemcsak a digitális térben, de akár olyan mindennapi helyzetekben is, mint egy több napos osztálykirándulás vagy egy gyors vásárlás a közeli boltban – mindezt természetesen a legköltséghatékonyabb, családbarát megoldásokkal. 

 

Egyelőre azonban az ilyen eszközök száma korlátozott, így előfordulhat, hogy sok közöttük a nem leinformálható forrásból származó, amelyhez egyáltalán nem kapcsolható szolgáltatás. Több mint 68 millió IoT (Internet of Things – dolgok internete) SIM kártyájával a Vodafone a világ vezető IoT szolgáltatójaként nap mint nap azon dolgozik, hogy minél több, a családokat érintő hétköznapi kihívásra tudjon választ adni a technológia segítségével.

 

A Vodafone Family ezért most Magyarországon elsőként, teljes körű szolgáltatással tesz elérhetővé IoT terméket lakossági ügyfelei számára már létező mobil ajánlata részeként, mellyel célja a fenti helyzetekre megoldást nyújtani. 

 

Az okos szülői gondoskodás jegyében kialakított Kid Gyerekórával bárki könnyen elboldogul, aki okostelefont használ. Az eszköz helymeghatározó funkciója mellett telefonként is használható, így az előre rögzített számok körében képes hanghívások kezdeményezésére és fogadására, hangüzenetek küldésére és fogadására, valamint szöveges üzenetek fogadására. Az okosóra elsősorban azoknak a kisgyermekes szülőknek kínál ideális alternatívát, akik különféle élethelyzetekben el szeretnék érni kisgyermeküket, azonban korukra való tekintettel egyelőre még más megoldást helyeznének előtérbe az okostelefonnal szemben. Ezt támasztja alá, hogy a Vodafone saját, lakossági havidíjas Family ügyfelei körében előzetesen végzett felmérés szerint a 12 évnél fiatalabb gyermekkel rendelkező szülők közel 70%-a már most érdeklődik az eszköz iránt.

 

 

„A Vodafone számára kiemelten fontosak a családok, ezért is döntöttünk úgy, hogy Magyarországon a Kid Gyerekóra lesz az első lakossági IoT termékünk, és a Vodafone Family ajánlat részeként indítjuk el” – nyilatkozta Carra Anita, a Vodafone lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. – „Bízunk abban, hogy a legmodernebb, proaktív védelmet és számos biztonsági funkciót kínáló okostermékeink pénztárcabarát konstrukcióinkkal karöltve jelentősen megkönnyítik a szülők életét, a gyerekek pedig még több törődést, odafigyelést kaphatnak, közelebb hozva egymáshoz a különböző generációkat.”

 

Akár családi nyaralásról van szó vagy tömegrendezvényről, akár egyedül jár haza a gyermek az iskolából, az okos eszköz lehetővé teszi, hogy a család tagjai folyamatosan kapcsolatban legyenek egymással, így a szülő nyugodtabb lehet, és a gyermek számára is biztonságérzetet nyújt. Sok más egyéb funkciója mellett a helymeghatározás is az iOS-re és Androidra díjmentesen letölthető, felhasználóbarát Kid Watch alkalmazáson keresztül érhető el, amely az órával összeköttetésben állva jelzi a közeli hozzátartozók számára a gyermek aktuális helyzetét. 

 

Az okosórával Vodafone Family csomagon belül a családtagok korlátlanul hívhatják egymást, így kötöttségek nélkül élvezhetik a tarifa és az eszköz nyújtotta előnyöket. A maximális biztonság érdekében a szülők előre megadhatják azt a 18 telefonszámot, amelyekre az okosórával hívás kezdeményezhető, illetve azt a 10 számot, amelyekről hívás fogadható. További beépített biztonsági megoldások közé tartozik az SOS gomb, amellyel a gyermek a legváratlanabb helyzetekben is elérheti a szülőket, valamint az érintésérzékelő, amely jelzi, hogy az adott pillanatban a tulajdonosa viseli-e az órát. Ezen felül a számos egyéb funkció mellett a lépésszámláló és sebességérzékelő segítségével a gyermek mindennapi aktivitása is nyomon követhető. 

 

Az eszköz Kid Gyerekóra tarifával 1 Ft-ért, Vodafone Family csomagban 1000 Ft családi havidíj-kedvezménnyel, 2990 Ft helyett már 1990 Ft-os havidíjért elvihető, 2 éves szerződéssel, e-Packkel, azonos ügyfélszámon. Az ajánlat tartalmazza az okos eszköz árát, korlátlan beszélgetést a Vodafone Familys családtagokkal, ezen felül további 50 percet minden hónapban belföldön és az EU-ban normál díjas magyar számokra, valamint 500MB belföldön és az EU területén is felhasználható, a beépített funkciók működését támogató technikai adatforgalmat.

 

Azoknak a szülőknek, akiknek gyermeke már saját telefonnal rendelkezik, ugyanakkor havidíjas előfizetést még nem szeretnének kötni hozzá, a Vodafone Family részeként két havidíjas előfizetés mellé továbbra is elérhető a Kid Gyerekkártya, mely családon belül feltöltés nélkül is, díjmentesen biztosít belföldön korlátlan, az EU-ban pedig havonta 60 perc beszélgetést. A szülők így mindig biztonságban, hallótávolságon belül tudhatják gyermeküket.

 

A Vodafone célja, hogy elhozza a családok számára a legújabb technológiai megoldásokat, valamint partnerként, hiteles szolgáltatóként lépésről lépésre segítse őket eligazodni a gyorsan fejlődő digitális világban. Ezt a célt szolgálja a már 2 éve működő, szülőknek szóló Digitális család online magazin is, amely folyamatosan frissülő tartalmaival megkönnyíti a legfiatalabb korosztály és az őket körülvevő digitális világ megértését, és egyúttal hozzájárul a generációk közti szakadék csökkentéséhez.

 

A tavaly októberben megújult Vodafone Family költséghatékony családon belüli kommunikációt kínál, lebontva a határokat a folyamatosan fejlődő mobilkommunikáció segítségével. Az ajánlat kedvezményrendszerének köszönhetően három Red tarifát akár 26% havidíjkedvezménnyel megkaphatnak az ügyfelek, a negyedik családi előfizetésre pedig további havidíjkedvezményeket biztosít a szolgáltató. A Family ajánlatról, illetve részletes feltételeiről bővebb információ érhető el a Vodafone Magyarország honlapján.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

2024. november 8. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01