Kicsi irodákra tervezett konferenciakamerát a Logitech
A Logitech a héten jelentette be legújabb konferenciakamera megoldását a Logitech MeetUp-ot. A kifejezetten kis konferencia- és tárgyalótermekre tervezett MeetUp 120 fokos látószöge segítségével mindenki tisztán látható, aki részt vesz a videó konferencián.
A kis termek akusztikájára kifejlesztett hangrendszer és a kompakt dizájn minimalizálja a kábelek okozta rendetlenséget. A MeetUpot csak csatlakoztatni kell az USB porthoz és már készen is áll a működésre.
„Ahogy a cégek egyre inkább előnyben részesítik az egyterű irodákat, a kis tárgyaló helyiségek egyre népszerűbbekké válnak. Ez idáig a kistermekben található eszközök a „nagyok” rendszereinek kicsinyített változatai voltak, arányosan kisebb videó élménnyel.” – mondta el Scott Wharton a Logitech vezérigazgatója és alelnöke. „A Logitech MeetUpot kifejezetten a kistermek speciális videó és audió igényeire fejlesztettük, így mindenki tisztán látható és hallható aki az asztalnál ül, így végre valóban élménnyé válik a megbeszélés.”
„A legutóbbi vállalati videókonferenciáról szóló jelentés alapján 30-50 millióra becsüljük a kistárgyalók és konferenciatermek számát globálisan. A megfizethetőség, az automatizmus és a könnyű használat kulcsfontosságú tényezők az itt használható kamerák esetében” – állítja Andrew W. Davis a Wainhouse Research partnere és vezető elemzője. „A MeetUpban minden megvan, ami ezekbe a kicsi terekbe kell: egyszerű, okos és megfizethető megoldás, amit kifejezetten a kis konferenciatermekbe és tárgyalókba álmodtak meg a tervezők."
A Logitech MeetUp kompatibilis a legtöbb videókonferencia-alkalmazással, szoftverrel és felhőszolgáltatással, beleértve a Skype for Business-t, a Cisco Collaboration alkalmazásait, minden Logitech Collaboration programot valamint olyan partnereket, mint a BlueJeans, BroadSoft, Vidyo és a Zoom.
A MeetUp szuperszéles, 120 fokos látószögben rögzít, amely a pásztázó funkcióval még 25 fokban tágítható mindkét irányban. Az LD (Low-Distortion) Logitech lencsék, az UltraHD 4K képérzékelő és a három kamerabeállítás prémium videó élményt, a kifejezetten kis terekre optimalizált hangrendszer kivételes hangzást biztosít. A három egyedileg hangolt mikrofon és az optimalizált hangszóró biztosítja, hogy a megbeszélések legalább olyan jól hangozzanak, mint ahogy kinéznek.
A MeetUp Microsoft Cortana tanúsítvánnyal rendelkezik, precíziós hangparancsokkal vezérelhető bármilyen Windows 10 rendszerrel.
A nagyobb helyiségekben is használható a MeetUp a mellé kifejlesztett Logitech kiegészítő mikrofon segítségével. Az újítások sora a ConferenceCam Soft Remote alkalmazással folytatódik, amely a MeetUp távirányítójává varázsol bármely okostelefont vagy táblagépet. Az ingyenes alkalmazás júliustól a Google Play és App Store áruházakból letölthető.
Árak és elérhetőség
A Logitech MeetUp 2017 júliusától lesz elérhető. Üzleti ügyfelek beszerezhetik a MeetUpot a Logiteh Video Collaboration viszonteladói hálózatán, Amazonon vagy a Logitech.com-on keresztül. Az ajánlott fogyasztói ár 1099 euró. A kiegészítő mikrofon szintén megvásárolható lesz 249 eurós ajánlott fogyasztói áron.
Kapcsolódó cikkek
- Nagy teljesítményű, könnyű, kényelmes és divatos gaming fejhallgatók
- Egyetlen egérrel akár három számítógépet is vezérelhetünk
- Extrém látványvilággal és kézzel rajzolt figurákkal támad a Logitech
- Költséghatékony és nagy tudású gamer billentyűzet a Logitechtől
- Full HD videók és real-time értesítések az aggódó szülőknek
- 360 fokos tartalmak 4K felbontásban
- Új Logitech G Pro mechanikus gamer billentyűzet, a legjobb játékosok ajánlásával
- Smart Home - Okos Otthon kameráival a Panasonic új szintre emeli a biztonságot
- A Logitech forradalmasítja a prezentálást
- Strongvision S2– kültéri kamera EVOLVEO-tól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.