Különleges karácsonyi nyereményjátékot indított a Casio
Magyarországon 1998-99 között, vagyis több mint 20 évvel ezelőtt vetítették a Dragon Ball Z japán manga animációs sorozatot. Kevesebb, mint tíz évvel ezelőtt azonban újra a tévék képernyőjére kerülhetett a magyar rajongók nagy örömére. „A világon szétszórva fellelhető, hét darab sárkánygömböt kereső Son Goku kalandjait világszerte milliók követték figyelemmel. A Casio éppen ezért készített egy különleges, limitált szériás G-Shock karórát, így tisztelegve a sorozat előtt” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A limitált szériás változat a népszerű GA-110-es modellre épül. Nagy, 3D-s hatású tokja a Dragon Ball merész színeit és dizánját használja. A narancssárga színű tokon és szíjon Dragon Ball illusztrációk és grafikai elemek jelennek meg, beleértve a fő karaktert Son Gokut is. A karóra egyediségét tovább növeli, hogy a számlapon lévő rovátkákat aranyszínű festéssel látták el.
Feltűnik a számlapon a jellegzetes Dragon Ball Z logó is, szintén arany háttérrel, illetve piros betűszínnel. Az óramutatót és a percmutatót körülvevő kör aranysárga színben „világít” a számlapon, megidézve ezzel a Son Kogu által használt energia gömböket. A GA-110JD hátlapján pedig az anime sorozat főcímében látható jellegzetes Dragon Ball Z felirat látható. Az exkluzív kiadású karóra díszdobozos csomagolást kapott tovább hangsúlyozva ezzel egyedi, már-már gyűjtői jellegét.
„A Dragon Ball Z témájú G-Shock karórából nagyon kevés darab készült. Mivel úgy alakult, hogy hazánk mindössze csak egyetlenegy darabot kapott belőle, ezért úgy döntöttünk, hogy Fortunára bízzuk, kié lesz a különlegesség. Úgy véljük, ez a legigazságosabb megoldás” – hívta fel a figyelmet Nagy Sándor. Az egyetlen magyar piacra szánt GA-110JD karórát tehát bárki megnyerheti idén. Ehhez a rajongóknak nincs más dolguk, mint részt venni a magyar G-Shock Hungary Facebook oldalon futó nyereményjátékban.
Az anime rajongók ugyanakkor idén nemcsak a Dragon Ball Z, hanem egy másik japán anime sorozat, a One Piece témájú karóráért is játszhatnak. Vagyis egy-egy nyertesnek biztosan a karácsonyfája alá kerülhet 1-1 G-Shock anime karóra a Casio magyarországi csapatának jóvoltából.
Kapcsolódó cikkek
- A G-SHOCK legújabb kollekciója felkavarja a 37 éves márka egyébként sem unalmas életét
- Új búvárórát mutatott be a Casio
- Ősszel érkezik a Casio pulzusmérővel felszerelt karórája
- Több mint 10 millió Casio G-Shock karóra készült tavaly
- Sokoldalú, könnyű és strapabíró a British Army X G-Shock Mudmaster
- Fémérzékenyek is viselhetik a Casio új karóráit
- F1-es csapattal írt alá támogatói szerződést a Casio
- Karácsonyi ajándékötletek a Casio-tól
- A Casio limitált szériás kollekcióval tiszteleg a Gorillaz rajongói előtt
- Az Everlast bokszmúltja előtt tiszteleg a legújabb G-Shock
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.