Lépj szintet a játékban az Oakley lencsékkel
Az Oakley speciális lencséket fejlesztett ki gamerek számára. A Prizm Gaming sorozat szemüvegei növelik a kontrasztot, segítik az éleslátást, és kékfény-szűrőjükkel csökkentik a szemek fáradását.
A sportban és az e-sportban is fontos, hogy a szem a lehető legtöbb részletet lássa akció közben – hangsúlyozza Dervin James profi amerikaifutball-játékos, a Los Angeles Chargers védője, aki egyben gamer, Madden NFL játékos. „Az Oakley Prizm plexiüveges NFL-sisakkal a legapróbb részletekre is felfigyelek a pályán, és áttörést érhetek el a meccseken. Elég menő, ahogyan ez a technológia segít a különböző sportágakban, és most a gamerek is élvezhetik az előnyeit” – emeli ki a sportoló.
Az Oakley Prizm Gaming Lens technológia növeli a kontrasztot és segíti az éleslátást. A szemüvegek kékfény-szűrője 40%-kal csökkenti a fényt a 380-550 nanométeres tartományban, így védi a szemet a mesterséges fénytől, és csökkenti annak fáradását. Az Oakley úgy tervezte meg a lencséket, hogy a kékfény-szűrés mellékhatásaként gyakran jelentkező sárgásodást is minimalizálja.
Emellett a vékony szárú keretek headset-kompatibilisek, és egész napos viselésre is alkalmasak. A következő hónapokban az Oakley és a neves gamerheadset-márka, a Turtle Beach közös szemüvegsorozata is debütál.
„Versenyekben gyökerező márkaként nagy öröm számunkra, hogy kibontakozhatunk a gaming területén” – emelte ki a bemutató kapcsán Ben Goss, az Oakley globális marketingigazgatója. „Ezt az iparágat ugyanaz a teljesítmény iránti szenvedély hajtja, mint bennünket is. A Prizm Gaming ennek a szenvedélynek az eredménye, amivel áthidaljuk a fizikai és az e-sportok közti szakadékot. Izgatottak vagyunk, hogy olyan kiegészítőt biztosíthatunk a gamereknek, amivel a következő szintre léphetnek.”
Az Oakley és az EA Sports Madden NFL 21 közösen ünneplik az új Prizm Gaming lencsék bemutatását egy szórakoztató e-sport heti adással. A „Derwin James VS The World” műsorban a Los Angeles Chargers sztárját sportolók, celebek és zenészek teszik próbára a győzelemért. A sorozat az atlantai rapper, Lil Baby közreműködésével indult szeptember 15-én. Emellett az Oakley kiterjesztette a MotoGP-együttműködéseit a digitális térbe is a MotoGP E-Sports hivatalos partnereként.
A Prizm Gaming modellek elérhetőek az Oakley.com weboldalon, a kijelölt Oakley üzletekben és optikákban.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar innováció segíthet a színtévesztőknek
- Gear VR-re optimalizált webes böngésző a Samsungtól
- Google Street View a virtuális valóság élményével
- Mérföldkő a hordozható mobileszközök piacán: Samsung Gear VR szemüveg
- Epson multimédiás szemüveg: nagyképernyős 3D moziélmény
- Egységes Full-HD 3D szemüvegek
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.