Magyar sporttech megoldás a legjobb média innovációk között

forrás: Prím Online, 2022. december 15. 12:43

Az egyre népszerűbb magyar digitális megoldást jelölték az OTT (''over-the-top” médiaszolgáltatás) „Legjobb Tech Startup Cég” díjára, több innovatív sporttechnológiai vállalkozással együtt.

 

A sport és média kiválóságainak ünnepe

 

Az európai OTT csúcstalálkozó immár a hatodik alkalommal tért vissza Madridba, hogy több mint 1000 sportipari szakembert inspiráljon és kapcsoljon össze. A háromnapos eseményen előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket tartottak a sportközvetítések és az OTT szektor rohamos növekedéséről, új technológiákról és arról, hogy mindezek hogyan alakítják a sport jövőjét. A konferencia célja az volt, hogy globális szintű elismerést adjon olyan innovatív cégeknek, amelyek sikeresen ötvözik a sportot és az üzleti világot.

 

Az elfogulatlan döntés biztosítása érdekében a SportsPro olyan szakértőkből álló zsűrit állított össze, amely OTT műsorszolgáltatók és olyan szervezetek technológiai vezetőiből, mint például a Turner Sports, a Microsoft, a BT Sport, a European Tour vagy a FIFA. A független testület szakértelme biztosította, hogy a bírálati kritériumok a legszigorúbb szabályoknak is megfeleljenek.

 

 

A Seyu az európai sporttech színtér kulcsszereplői közé került a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában

 

A magyar sporttechnológiai startupot, a Seyu-t a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában jelölték. A nevezettek között olyan elismert nevek szerepeltek, mint például az YBVR, egy metaverzum streaming platformot építő cég; vagy a Griiip, egy felhőalapú startup, ami a motorsport iparágat változtatja meg gyökeresen, illetve az európai sporttechnológiai szektor több más kiemelt szereplője.

 

Innováció a digitális szurkolásban

 

Manapság a szurkolók 99%-a távolról követi a sporteseményeket. A Seyu platformján keresztül szelfiket posztolhatnak bátorító üzenetekkel együtt a stadionok digitális felületeire, melyek lehetnek a stadion körüli LED képernyőkön, óriáskijelzők és élő közvetítések, valamint a képek a közösségi médiában is megjelennek a hivatalos platformokon. A Seyu megoldásának köszönhetően a rajongók emlékezetes meccsnapi élményt kapnak és kapcsolatba léphetnek a sportolókkal és a többi szurkolóval, függetlenül attól, hol vannak a világon.

 

A Seyu már rengeteg sikeres együttműködést és több száz nemzetközi sporteseményt tudhat maga mögött a fő szolgáltatásával, amely a sporthelyszíneken lévő digitális felületeken fut, de sportközvetítésben is néhány, igencsak illusztris eseményen, bizonyította, hogy kiemelkedő élményt tud adni a szurkolóknak. Nemrég például a Betmotion-nel és a Brazil Kosárlabda bajnokság szervezőivel működtek együtt azért, hogy közelebb hozzák a szurkolókat kedvenc csapataikhoz. Továbbá, a Seyu-t a LaLiga is felkérte már, hogy az El Clásico magyarországi közvetítését is tegyék interaktívabbá a Spíler TV-n keresztül nézők számára a megoldásukkal a Real Madrid és a Barcelona szurkolóinak. A kollaboráció nagy sikert aratott, hiszen több száz lelkes szurkoló tudta megmutatni az országnak és egymásnak, hogy hogyan is buzdítják kedvenceiket. Jesus Pizarro, a LaLiga magyarországi képviselője a mérkőzés után így fogalmazott: „A Seyu segített, hogy sokkal nagyobb szurkolói aktivitást érjünk el az esemény előtt, alatt és után is.”

 

 

 

‘Seyu – Együtt a győzelemért!'

 

A Seyu egy olyan 100%-ban testreszabható, digitális sporttechnológiai megoldást fejleszt, amely fokozza a rajongók érzelmi bevonását és erősíti a sportmárkák elismertségét azáltal, hogy a szurkolókat közelebb hozza kedvenc csapataikhoz és játékosaikhoz. A Seyu több, mint 400 sporteseményen, 14 országban, 20 különböző sportágban nyújtott meccsnapi élményt több, mint 200 ezer szurkolónak.

Kulcsszavak: Seyu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01