Nyereményjátékot indít a Telekom
Most csúcskészülékeket nyerhetnek a Telekom mobilalkalmazás használói – a sorsoláshoz pedig elég belépni az alkalmazásba, amely tartalmazza az ügyfél által bevont előfizetéseket.
Nemrég kapott áttekinthetőbb, szemrevalóbb külsőt a Telekom saját fejlesztésű mobilalkalmazása, amelynek fő attrakciója, hogy minden Telekomos előfizetés egyben, egyetlen jelszó és azonosító segítségével kezelhető. Módosíthatjuk a szolgáltatásokat, előfizetéseket, gyorsan és könnyen befizethetjük a számlákat – mindez pedig lerövidíti az ügyintézésre fordítandó időt, és átláthatóbbá, követhetőbbé teszi a befizetés menetét is.
Most Magyarország meghatározó távközlési szolgáltatója újabb komoly érvet sorakoztat fel az alkalmazás használata mellett: aki december 31-ig belép, elmúlt 18 éves, rendelkezik lakossági mobil és/vagy otthoni előfizetéssel és megfelel a játékszabályzatban foglaltaknak, sorsoláson vesz részt. Ennek nyertesei a legújabb csúcseszközökkel – egyebek között Huawei P20 Pro és Samsung A7 okostelefonokkal, Huawei Watch 2 eSIM okosórákkal és JBL hangszórókkal – lehetnek gazdagabbak.
A nyereményjátékban 2018. december 7-én és 14-én, valamint 2019. január 4-én sorsolnak. Aki az év utolsó hónapjában egy alkalommal belép az alkalmazásba, az ezt az időpontot követő összes sorsoláson részt vesz. (Ez azokra is vonatkozik, akik egy előző sorsoláson már nyertek.) Minden ügyfél annyi előfizetéssel kerül be a sorsolásba, ahány előfizetését regisztrálta az alkalmazásban. Tehát minél több előfizetését kezeli valaki az alkalmazásban, annál nagyobbak a nyerési esélyei.
Lépj be most az alkalmazásba és frissítsd, vagy töltsd le a díjmentes applikációt Android 5.0 és iOS 8.0 vagy magasabb verziószámú operációs rendszerű okostelefonodra! Ha már van regisztrált előfizetésed a Telekom alkalmazáshoz csatolt Telekom Fiókban, az első belépést követően már várhatod is a sorsolás eredményét! További részletek: www.telekom.hu/nyerhetsz
Kapcsolódó cikkek
- Videotelefonálásra is alkalmas gyerek okosóra a Telekom kínálatában
- Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is
- A Telekom extra mobilnettel teszi vonzóvá a digitális lehetőségek világát feltöltőkártyás ügyfelei számára
- A Telekomnál lévő havidíjas mobil-előfizetés már több okoseszközön is használható
- A digitalizáció a siker kulcsa
- A netezők háromnegyede tudatosan fejleszti digitális jártasságát egyéni boldogulása érdekében
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Novembertől méltányosabb díjszámítás a fizetési felszólításoknál a Telekomnál
- Fantasztikus mozipremierekkel köszönt be az ősz a Telekomnál
- Telekomos ajánlat vezetékes internetet használó ügyfeleknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.