Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
Az LG Electronics (LG) a jövő otthonáról osztja meg vízióját a 2020-as IFA-n, amit a kiállítás és vásár 96 éves történetében először rendeznek meg a virtuális térben. Az LG Life’s Good from Home elnevezésű online standján a látogatók a társaság legújabb innovációit tekinthetik meg otthonuk kényelméből, akár mobil eszközről is. Az LG sajtótájékoztatója szeptember 3-án, 11 órakor kezdődik a Messe Berlin csarnokában, melyet az LG Global YouTube-csatornáján (www.youtube.com/GlobalLG) lehet figyelemmel kísérni.
Az emberek életmódja világszerte változóban van, ezért Dr. I.P. Park, az LG technológiai vezetője előadásában a vállalat biztonságosabb és kényelmesebb otthoni élettel kapcsolatos víziójába enged majd betekintést. Ennek kapcsán, a 2020-as IFA kiállítás keretében debütál az LG ThinQ Home Solution, ami minden tekintetben izgalmas és innovatív példája annak, hogy milyen lesz a jövőben az otthoni életünk.
Az idén rendhagyó formában zajló berlini IFA kiállítás idejére az LG egy saját intelligens otthoni bemutatótermet alakít ki Koreában, ahol azt demonstrálja majd, hogy az egymással zökkenőmentesen együttműködő LG eszközök miként képesek megteremteni a lehető legjobb “otthonélményt”. A virtuális megnyitón Henry Lau K-pop sztár vezeti körbe a látogatókat, akik egy négyszintes otthont bejárva nyerhetnek betekintést abba, hogy az LG technológiája miként írja újra az otthoni kényelmet, valamint hogyan járul hozzá a maximális fenntarthatósághoz. A bemutatót egy interaktív videó is kíséri, amiben egy, a lakásban élő család tevékenységét irányíthatjuk a megadott választási lehetőségek alapján.
Az intelligens otthoni bemutatóterme és a videótartalmak mellett az LG IFA virtuális standja lenyűgöző módon szemlélteti, hogyan teszik a vállalat megoldásai az otthoni életet még pihentetőbbé, hatékonyabbá és teljesebbé.
Az LG IFA 2020 virtuális standjának látogatói különböző zónákon keresztül ismerkedhetnek meg a társaság intelligens háztartási készülékeinek és integrált szolgáltatásainak előnyeivel.
“Bár jobban örülnénk, ha a megszokott keretek közt vehetnénk részt a kiállításon, izgatottan várjuk a 2020-as IFA-t, hogy világszerte megoszthassuk a fogyasztókkal egy egészségesebb és kényelmesebb otthon megteremtéséről alkotott víziónkat” — mondta Kim Jin-hong, az LG Electronics globális marketingközpontjának vezetője. “A mesterséges intelligencia és az emberközpontú dizájn terén rendelkezésre álló képességeink révén egy teljesen integrált termék- és szolgáltatási csomagot készítünk, ami megkönnyíti az otthoni életet, munkát és pihenést.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
- Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.