Új csatornának örülhetnek a UPC TV Prémium csomagjának előfizetői
2019. január 14-től a UPC digitális csatornakiosztásában is elérhető az ATV új, könnyedebb hangvételű műsorokkal, filmekkel és nemzetközi magazinműsorokkal jelentkező csatornája, az ATV Spirit.
Az ATV Spirit csatorna széles kínálattal várja a nézőket: az ATV saját gyártású lazább szórakoztató műsorai, talk-show-i, valamint magyar és nemzetközi filmek, illetve sorozatok mellett külföldi és nemzetközi magazinműsorokkal széleskörű nemzetközi kitekintést is biztosítanak majd.
Az új csatornán a Híradó mellett kezdetben főleg talk show-k – Jakupcsek Gabriella és Krizsó Szilvia műsorai – lesznek láthatók. Emellett pedig sorozatok is szórakoztatják majd a nézőket: a már klasszikusnak mondható Magnummal és a haditengerészet 6. kommandójának küldetését bemutató Six című akciófilm-sorozattal debütál a csatorna.
Az ATV Spirit a UPC TV Prémium csomagjában a 87. számú programhelyén lesz elérhető, de a csatorna az indulást követő első héten kódolatlanul minden UPC előfizető számára hozzáférhető lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Még van idő jelentkezni a UPC programozóversenyére
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- Gyorsabb és erősebb internet a UPC-től
- Új csomagokat kínál a UPC az optikai alapú internet szolgáltatásnál
- Sulikezdésre kódolatlan Nickelodeon a UPC kínálatában
- A filmek és sorozatok rajongóinak kedvez a UPC
- Csalók élnek vissza a UPC nevével
- Minden UPC Direct ügyfél két héten át élvezheti a Viasat History premierjeit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.