Világszerte ismert és népszerű játékra emlékeztető G-Shock született
A Casio limitált szériás karórát dobott piacra, hogy így tisztelegjen a Rubik kocka előtt. Az újdonság a japán óragyártó egyik népszerű modelljét, a GA-2100-ast alapul véve született meg. A Casio partnere a Rubik’s Cube cég volt, amely 1980 óta gyártja a híres mágikus kockát a globális piacokra. „A karóra alapját képező G-Shock pedig 1983 óta készül, így tehát két nagymúltú cég együttműködése bontakozik ki a szemünk előtt” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Rubik Ernő 48 évvel ezelőtt, 1974-ben mutatta be a róla elnevezett színes kockát, amelynek népszerűsége azóta gyakorlatilag töretlen. A Rubik’s Cube több mint 450 millió kockát adott el napjainkig a világon, ezzel az egyik legkeresettebb játékká vált. A színes kocka iránt érzett lelkesedést jól tükrözi, hogy évről-évre dőlnek meg rekordok azzal kapcsolatban, ki milyen gyorsan tudja kirakni a kockát.
A Casio GAE-2100RC-1A típusú modellel emlékezik meg erről a magyar innovációról. A különleges, limitált szériás kiadás nyolcszögletű 48.5 x 45.4 x 11.8 mm-es karóratokkal rendelkezik, amely immáron a Casio forradalmian új, szénszálas erősítésű technológiáját használja. Ennek köszönhetően a modell fokozottan rázkódás- és ütésálló, emellett 20 baros nyomásig vízálló.
A fekete műanyagszíjas karóra egy innovatív újítást vonultat fel: cserélhető lünettával bír, így igazi 2 az 1-ben karórának tekinthető. Viselője fekete- vagy fehér színű lünettával hordhatja a karórát, 3D-s, Rubik kockát megjelenítő számlapja viszont állandó. Igazi varázserővel rendelkezik, hiszen garantáltan magára vonja a tekinteteket.
Természetesen, ahogy a legtöbb G-Shock, úgy ez a modell is fel van vértezve hasznos funkciókkal. Ezek közé tartozik az ébresztő, a stopper, a visszaszámláló, valamint a duális időkijelzés (lokális és világidő). A GAE-2100RC-1A globálisan februártól lesz elérhető, a hazai forgalmazásról azonban egyelőre még nincs információ.
Kapcsolódó cikkek
- Ezek a karórák akár karácsonyi ajándéknak is ideálisak lehetnek
- A Casio rendhagyó karórákkal bővítette kínálatát
- Hegymászók Casio G-Shock karórákkal mentek a világ egyik legmagasabb hegyére
- Egy ideális óra nem csak tetszetős kiegészítő, hanem hasznos edzőtárs is lehet
- A Casio G-Shock első ízben támogat hazai gyorsasági versenycsapatot
- Megérkezett a legújabb aranyszínű tokkal rendelkező fém G-Shock
- Közeli rokonságban áll ez a karóra a Forma-1-es autókkal
- Transzparens órákkal hódít idén a Casio
- Ezek voltak a legnépszerűbb karórák 2020-ban
- Különleges karácsonyi nyereményjátékot indított a Casio
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.