Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
Az Air France bejelentette, hogy augusztus 1-jétől olyan, virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszert tesztelésébe kezd, melynek köszönhetően az ügyfelek az utastértől elszeparálva, saját repülő-mozitermükben élvezhetik kedvenc 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.
A francia légitársaság évek óta elkötelezett az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása és az innovatív fedélzeti megoldások nyújtása mellett. Az Air France a filmnézés izgalmas megújításának érdekében ezúttal a SkyLights nevű startup céggel közösen dolgozta ki legújabb szolgáltatását, melynek bevezetése után virtuális valóság headseten keresztül nézhetik kedvenc filmjeiket a légitársaság utasai.
Elsőként a Párizs és Saint Martin között közlekedő repülőgépek utasai próbálhatják ki a fedélzeti szórakozás legújabb formáját. Az A340-es járatok business osztályát választó ügyfelek részére a magas szintű szórakoztatás jegyében augusztustól 4 headsetet és mintegy 40 filmet és sorozatot kínál a légitársaság.
Az Air France szerint a tesztelési időszak alatt értékes tapasztalatot fognak szerezni az eredeti és innovatív megoldásokkal javított fedélzeti szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az együttműködés kiváló lehetőség a SkyLimits nevű startup számára is, akik az Open Innovation részeként dolgoznak a légitársasággal a szolgáltatásainak fejlesztésén.
A légitársaság rövidtávú tervei között szerepel a szolgáltatás más járatokra való kibővítése is, így a tesztidőszak után újabb útvonalakon is elérhető lesz a virtuális valósággal fűszerezett fedélzeti mozizás élménye.
Kapcsolódó cikkek
- A HP új portfóliója forradalmasítja a VR piacot
- Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat
- Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás
- AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!
- AR technológiával megvalósuló élő beszélgetés a Telekom Electronic Beats rendezésében
- Videojátékos esemény a Telekom Hajón
- Nagy a tét, időben kell lépni
- A Fujitsu virtuális valóságra felkészített CELSIUS munkaállomásaival élmény dolgozni
- A HTC hivatalosan is bejelentette a Vive Trackert és a Vive Deluxe Audio Strapet
- Gondolatra szikrázó gyufa a virtuális térben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.