SAS e-Intelligence megoldás a Dell-nél
2000. augusztus 15. 11:34
A Dell, az internetes kereskedés és infrastruktúra területén vezető vállalat a SAS e-Intelligence megoldását választotta, hogy erősítse a vásárlók interaktivitását a weben.
Az e-Intelligence alkalmazás számos SAS-szoftvert és szolgáltatást foglal magába, amelyek a különböző forrásokból - a weboldalakra való kattintások, az egyedi fejlesztésű rendszerek és a külső rendszerekből származó demográfiai adatokat gyűjtik össze és elemzik. A SAS e-Intelligence megoldása rendelkezik az erős SAS Customer Relationship Management (CRM) képességeivel. A vásárló viselkedésébe való bepillantás lehetőségével az új alkalmazás segít majd a Dellnek, hogy tartalmi és navigációs fejlesztéssel jobban kiszolgálhassa az online ügyfeleket.
"A Dell weboldala átlagosan napi 40 millió dolláros forgalmat bonyolít világszerte, és ez hatalmas mennyiségű vásárlói adatot jelent - mondta Abhay Mehta, a Dell online igazgatója. - Szükségünk volt egy e-Intelligence megoldásra, amely analitikai képességeivel és rugalmasságával képes követni és kezelni azt az óriási méretű adathalmazt, amely a Dell üzletével együtt növekszik."
Kapcsolódó cikkek
- Az előrejelzés új generációja a SAS-tól
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- Új olcsó Dell játék PC
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- Dell PC-kben debütál az AMD hárommagos Phenom processzora
- Rekord árbevételt realizált a SAS
- Üzleti modellt vált a Dell
- A Hewlett-Packard az első a PC-piacon
- Újra lendületben a Dell
- Dell LCD dizájnfetisisztáknak