Vállalati e-business stratégiák
Megashow hatodszor
A rendezvény elméleti és gyakorlati szinten tárgyalja az e-business terminológiáit (B2B, B2C, SCM, CRM, ASP), részletezve azok jelentését, valamint azt, hogyan illeszthetők be a gazdálkodási tevékenységet kiszolgáló informatikai arzenálba.
Az előadásokból választ kaphatunk arra is, hogyan építhetők ki hatékony ellátási láncok, amelyek a sikeres vállalat-vállalat, illetve vállalat-fogyasztó típusú elektronikus kommunikáció kialakításának kritériumai. A résztvevők megtudhatják, milyen új feladatokra kell felkészülnie a vállalat vezetésének, a gazdasági és informatikai vezetőknek.
A tervek szerint részletes beszámolók hangzanak el arról, hogyan alakította át az új modell szerint belső működési rendszerét és üzleti kapcsolatait a Cisco, az Oracle és a Microsoft; az e-business infrastruktúra építésének módszereit és elemeit pedig a Computer Associates, a Cisco, a Citrix, az Intel, a Megatrend, a Microsoft, a Network Associates, az Oracle, a Psion és a Psinet mutatja be.
A hazai esettanulmányok keretében az ÁPV Rt., a Béres Ipari Rt., a Drótáru és Drótkötél Rt., az Index.hu, valamint az Univer Product Rt. számol be tapasztalatairól.
Kapcsolódó cikkek
- Életvitelt segítő infokommunikációs technológiák
- microCAD'2008 a Miskolci Egyetemen
- Konferencia a mobilfizetésről áprilisban
- Mobilinternet: a lakosság 54 százaléka elérheti a széles sávot
- ETAPS: magyar jelentkezőket várnak
- IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről
- Összefoglaló az első Adobe webtechnológiai konferenciáról
- A mobilfizetés jelene és jövője a III. magyarországi mobilkonferencián
- Web 2.0 Symposium a Millenárison
- Adobe webtechnológiai konferencia