Az Instagram leelőzte mobilfronton a Twittert az USA-ban
Több mobilfelhasználója van a fotómegosztó alkalmazásnak
Az eMarketer egyik jelentése szerint nagyobb az Instagram mobil felhasználói tábora az Egyesült Államokban, mint a Twitteré.
A Financial Times adatai szerint jelenleg az USA-ban többen használják mobilról a Facebook tulajdonában lévő Instagram fotómegosztó szolgáltatást, mint a Twittert. Jelenleg 35 millió Instagram user lép be mobilról az oldalra, míg a Twitter esetében ez a szám csak 30,8 millió.
Ez az adat érthető is, hiszen az Instagram eredetileg is mobilalkalmazásnak készült, a felhasználók telefonjukkal készítik a képeket, melyeket onnan töltenek fel az oldalra is.
Az Instagram dominanciája csak a mobilszegmensben érhető tetten. Világszinten a felhasználók számát tekintve még mindig a Twitter bír nagyobb táborral havi 240 millió aktív felhasználóval, míg az Instagram userek számra 200 millióra rúg. Az Egyesült Államokat tekintve is ez a helyzet (lásd a képeken).
A Twitter is igyekszik minél inkább fejleszteni mobilalkalmazását. Számos újdonsággal készül és készült eddig is, amelyet eddig vegyes reakciók fogadtak, ám hosszú távon valamelyik irányba elbillen majd a mérleg nyelve.
Forrás: TheNextWeb.com; nyitókép: wired.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A közösségi média hálójában
- Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
- Uniós bírálatok özöne zúdul Ankarára a Twitter betiltása miatt
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
- Megújult az Instagram Android appja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.