UPC direkt
A UPC Direct egy olyan szolgáltatás, mely a legtöbb műsort magyar nyelven, szinkronizálva vagy feliratozva sugározza. Mivel Magyarország egész területén fogható lesz, teljesen új világot teremt a kábellel nem rendelkező háztartások számára az otthoni szórakozásban. A digitális átvitel-technológia kiváló minőségű vételt biztosít. A UPC Direct a jövőben tévékészülékkel, műholdon keresztül elérhető internetet is kínál majd előfizetőinek.
A nézők alapszolgáltatásként 20 helyi, továbbá dokumentumfilm-, gyermek-, speciális érdeklődést kielégítő és filmsorozatokat sugárzó csatornát foghatnak majd 3.490,- Ft havidíjért (mely a parabolaantenna és a digitális műholdvevő ingyenes használatát is magában foglalja). Az alapcsomag része lesz többek között a Spektrum, a National Geographic, a Discovery és a Nickelodeon csatorna is. A nézők az Astra műhold több mint 80 további csatornájának elektronikus műsorkalauzát (EPG) is megtekinthetik képernyőjükön.
A különdíjas tévécsatornák közül az HBO mozicsatornára már a szolgáltatás indulásakor elő lehet fizetni (3.000,- forintos díjért), a Sport 1 hivatalos bevezetésére pedig októberben kerül sor.
A magyar nézők több mint 250 magyarországi üzletben és hivatalos viszonteladónál, mint például a Cora, HERTA, Elektromarkt és egyes Murányi kereskedőházakban rendelhetik meg a UPC Direct szolgáltatást. A megrendelést követően kiszállítják és kívánságra beszerelik a szükséges berendezéseket: a parabola-antennát, valamint a (Philips gyártmányú) digitális műholdvevőt, és az előre beprogramozott kártyával máris fogni lehet az adást.
A Lengyelországban már két esztendeje működő és megközelítőleg 400.000 előfizető által igénybe vett szolgáltatás Magyarországon is nagy sikerre számíthat. A UPC Direct szolgáltatást a magyarországi bevezetéssel egy időben indítják a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában.
Hagymásy András, a UPC kommunikációs igazgatója elmondta: "A UPC Direct bevezetése nagy előrelépést jelent az otthoni szórakozásban Magyarországon. Egyedi szolgáltatásról van szó, melyet kifejezetten a magyar nézők ízlésének megfelelően állítottunk össze. Úgy gondolom, megéri előfizetni rá, és remélem, igen népszerű lesz."
Kovács Nimród, a UPC Közép-Európai Csoportjának elnöke elmondta: "Izgatottan várjuk a UPC Direct bevezetését. Biztos vagyok benne, hogy szolgáltatásunk új távlatokat nyit az otthoni szórakozásban, és előrébb visz bennünket a nagyobb választék, és a magasabb színvonal megteremtésére irányuló törekvéseinkben. Emellett az otthoni televíziós internet hozzáférés felé is jelentős előrelépést tettünk."
Kapcsolódó cikkek
- A HP fizetett a megfigyelt újságíróknak
- Az amerikai Warburg Pincusé a kettes számú cseh internetes portál
- Média ügynökségeket keres a Magyar Telekom Csoport
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Az NBC 600 milliót ad az iVillage női portálért
- Dojcsák Dániel "Az év informatikai újságírója" 2005-ben
- Stratégiai szövetségben a TDC, az econet.hu és a NAPI Online
- A Sony felvásárolja a Metro-Goldwyn-Mayer filmstúdiót
- Megalakult az NBC Universal, a világ vezető globális médiavállalkozása