Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
Múlt héten debütált az androidos Facebook Messenger alkalmazás új verziója, mely képes együttműködni az Android Wear alapú eszközökkel – mint például a Samsung Gear Live okosóra – is.
Bár az Android Wear alapú kütyük még nem árasztották el a piacot, egyre többen várják elterjedésüket, aminek fontos feltétele a megfelelő szoftveres támogatottság. A Facebook máris letette voksát a platform mellett, ugyanis frissítette androidos Messenger alkalmazását, amely immár képes futni az Android Weart futtató órákon, mint például az LG G Watch vagy a Samsung Gear Life. Az új Messenger máris letölthető a Google Play Áruházból.
A megújult alkalmazással jól járnak a felhasználók, hiszen még kényelmesebben, egyenesen a csuklójukról cseveghetnek facebookos ismerőseikkel, és maga az Android Wear is sokat profitálhat belőle, hiszen a Facebook lelkesedését látva több neves és kevésbé ismert fejlesztő is kedvet kaphat ahhoz, hogy a viselhető eszközökre szabott rendszer támogatásával bővítse alkalmazását.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a látássérültek tájékozódását a san francisco-i reptéren
- 25 ezren perlik a Facebookot a magánszféra megsértése miatt
- Számolj vissza a Szigetig!
- Ingyen webelérést kínál Zambiában a Facebook Internet.org appja
- The Mobile Bay: a mobilról torrentezőkre is gondolt a The Pirate Bay
- Frissült a Messenger Windows Phone-ra szánt változata
- Eltűnik az üzenetküldés a Facebook mobilappjából
- Új funkcióval bővült a Skype Android appja
- Mentés gombbal újít a Facebook
- Hivatalosan elérhető az Android L billentyűzete
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.