5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
Minden évben a technológia folytonosan megújuló központjába, a Szilícium-völgybe érkeznek a digitális technológia diákjai, nemzetközi gurui. A cél a tanulás, nagyon erős előadói mezőny tágítja a fejeket, a nagyágyuktól (Baidu, Google) a startupokig. Beszámoló Horváth Lászlótól.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatták az internetes jogok nyilatkozatát
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit
- Itthon is mosódik a határ tévé és web között
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot
- Az okostelefonos fizetés és a drónok éve vár ránk
- Beperelnék az AdBlock Plus gyártóját
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.