A tévénézők átpártoltak a webre
Átlagosan heti hat órában néznek online módon, saját maguk által választott sorozatokat és műsorokat a fogyasztók, ami az összes tévénézésre fordított idő több mint egyharmada - derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb tv- és média jelentéséből.
A jelentés készítői rámutattak arra is, hogy az emberek egyre kíváncsibbak a fogyasztók által létrehozott tartalmakra, csaknem minden tizedik fogyasztó naponta három óránál hosszabb ideig néz videót a YouTube-on. A YouTube fokozott előtérbe kerülése megnövelte az oktató és ismeretterjesztő videók népszerűségét is, a fogyasztók hetente átlagosan 73 percnyi ilyen tartalmat néznek a jelentés szerint.
A lineáris - hagyományos - televízió ugyanakkor kulcsfontosságú marad a kutatás készítői szerint, elsősorban annak köszönhetően, hogy hozzáférést biztosít olyan prémium és élő tartalmakhoz, mint a sportesemények, illetve a közösségi értéke miatt. Ebből a szempontból a televízió gyakran tölti be a "családi tábortűz" szerepét - olvasható az Ericsson jelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a világ első globális Ultra HD csatornája
- Az új technológiák fiatalítják a középkorúak agyát
- Hogyan hat a kommunikációs technológiák használata a családi kommunikációra?
- 70 milliárdos infokommunikációs pályázat a szupergyors internetért
- Safer Internet Program: a nyári szünetben fontos a szülői felügyelet megerősítése
- Obama egymilliárd dolláros digitális elnöki könyvtárat tervez
- Intenzíven zajlik az internet megtisztítása Kínában
- Minden háztartásban elérhető lesz a szélessávú internet
- A szelfiző legalább az ismerősei körében híres akar lenni
- Csatlakoztatja az internethez karján növesztett fülét Stelarc
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.