Hangulatfelismerő mobil marketing megoldást fejlesztett két magyar cég
forrás: Prím Online, 2015. december 10. 10:31
A MySense rendszer egy olyan magyar újítás, amely a mobiltelefonban megtalálható szenzorok (GPS, giroszkóp), valamint a készülékkel végzett tevékenységek (SMS, telefonhívás, böngészés) elemzése alapján, adat- és szövegbányászati eszközökkel szűri ki a szokásos és szokatlan viselkedéseket, és lehetővé teszik ezeknek a hatékony osztályozását. Ezekre a felhasználói szokásokra, hangulati adatokra alapozva képes az alkalmazás a felhasználóknak személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat kínálni.
A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.
A MySense mobil marketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.
A projektről további információkat ezen az oldalon talál: www.mysense.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
- Januártól üzemel az állami mobilszolgáltató
- Megszűnéséig is tovább csökkennek a roamingdíjak
- Saját emodzsikkal rukkoltak elő a finnek
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- Vodafone: Családon belül díjmentesen
- Ma 25 éve van mobil Magyarországon
- Vodafone 4G már 54 országban - hazai áron
- A MinDig TV Extra kiegészült vezetékes internettel és családbarát mobilcsomagokkal
- Vodafone a fogyatékkal élők szolgálatában