CES 2016: az okos otthonok „agyának” ígéri az LG a SmartThinQ Hubot
Az LG Electronics a 6-án kezdődő Las Vegas-i CES 2016 szakkiállításon mutatja be a SmartThinQ Hubot, az okos otthonok központi egységét. Az IoT (Ibternet of Things) termékcsaládba tartozó SmartThinQ Hub sokkal több, mint egy egyszerű összekötő pont az otthoni eszközök és szenzorok számára, hiszen emlékeztet a személyes naptárakban szereplő teendőkre és programokra, illetve beépített hangszórói segítségével zenét is lejátszik.
Kapcsolódó cikkek
- Okosotthon-menedzsment funkciót kínálnak az LG új okostévéi
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
- Jövőre érkezik az LG webOS platformjának új verziója
- Kiterjesztett valóság és biztonsági kamera az LG új robotporszívóiban
- Az intelligensotthon-piacon próbál szerencsét a szülinapos Honor
- Újabb részletek az LG új csúcsmonitorjairól
- Új felsőkategóriás monitorok az LG kínálatában
- Music Flow: új vezeték nélküli hangprojektorok és X-Boom hangrendszerek az LG-től
- Így válasszunk tévét karácsonyra!
- Új bluetooth-os ledprojektorok az LG-től
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.