Munkaerő kihelyezési szoftver az Adecco-nál
Zsigó József, 2000. október 15. 21:49
A Magyarországon is jól ismert multinacionális cég, az Adecco ma bejelentette, hogy elsőként próbáltak ki az eConnect nevű alkalmazást, amelynek segítségével B2B alapon közvetíthetnek munkaerőt a cég legnagyobb klienseinek.
Az alkalmazás automatikusan fogadja a beérkező igényeket, ellenőrzi a megfelelést a kívánt és kínált tulajdonságok között, végzi az időpont-egyeztetéseket, a számlázást és végül jelentést ír. Az eConnect a Sun Enterprise Java Beanst használja és teljesen kompatibilis az Adecco által használt más alkalmazásokkal, mint az Oracle Financials és a PeopleSoft HR - áll a cég sajtó közleményében.
Kapcsolódó cikkek
- Az Avis Europe budapesti központja a Coda-Financials-t választotta
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat