Játékfejlesztői tanulmányi program
A programban részt vevő hallgatók meg fogják tanulni az alapfogásokat és a szakasz fogásait. Habár a kurzusok alkotják az egész programot, lehetséges, hogy a hallgató csak egy kurzust tanuljon meg, vagy több kurzust anélkül, hogy végigmenne az egész programon. A hallgatóknak, akik beiratkoznak, maximum 36 hónapjuk van, hogy elvégezzék az összes kurzust, majd befejezésképpen egy Game Design diplomát kapnak.
Amikor a hallgatók megkezdik játékfejlesztési tanulmányaikat, megtanulják a számítógépes hardver és szoftver alapelveit, az angol alapjait, a számítógépes programozás teljes megértését és olyan matematikai alapszabályokat, mint az algebra, a trigonometria és fizika. A program során a hallgatók részletesen megtanulják a játékok szerkezetét, a C++ programozást, a grafikus modellezést, a multimédia audiót, a parancsfile-írást és a készítési technikákat. Ahogy a program halad, tanulni fognak a fejlett grafikai, animációs és játékmenet technikákról. A hallgatók minden programszakaszban számos opcionális kurzust vehetnek fel. Hogy jobban megértsék a játékpiac trendjeit, a hallgatók tanulni fognak még a számítógépes játékipar történelméről és a személyi számítógépek élete során kifejlett játékfejlesztési technikákról is.
Mindegyik kurzust úgy tervezték, hogy az előző kurzusra épüljön. Az első bejelentés óta a program több mint 900 érdeklődőt vonzott közel 50 országból.
Kapcsolódó cikkek
- Amerika-ellenes iráni számítógépes játék
- 10%-kal olcsóbb lett Amerikában az Xbox 360 külső HD DVD meghajtó
- 50 dollárral csökken az Xbox 360 ára
- Shuttle: új otthoni szórakoztató PC-k
- Nintendo Wii-szoba egy kanadai edzőteremben
- Az árcsökkentés óta 135%-kal több PS3 fogyott Amerikában
- Multiboxing 47 Shuttle XPC-vel
- Szeptemberre érkezik az olcsóbb és vékonyabb Sony PSP
- Nyugodjék békében: nem készül több Nintendo Game Boy
- Japánban is rosszul teljesít a PlayStation3