Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tendere
A tenderen a DDB, az Isobar és a Mito nyert
Eredményt hirdettek a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tenderén. A Telekom és T-Systems márkák kommunikációjára kiírt több fordulós, meghívásos tenderen végül a Telekom Csoport három ügynökséget választott ki.
A jövőben így a DDB, az Isobar és a Mito látja el a Telekom (lakossági, KKV), valamint a T-Systems kreatív kommunikációs feladatait. A Telekom Csoport méretéből, a célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos szempontnak tekintette, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerre támaszkodva folytathassa a munkát. A három ügynökség közül kettő a DDB és az Isobar korábban is a Telekom partnerügynöksége volt már, a Mito-val új együttműködés veszi kezdetét.
Kapcsolódó cikkek
- Török puccskísérlet – jóváírás a Magyar Telekomtól
- A Telekom szeptember 23-án elkezdi az új Apple termékek forgalmazását
- Premier hónapot tart a Paramount Channel filmcsatorna
- Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak
- Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól
- A szívüket is olimpikonjainknak adták
- Karbonsemleges működés 2015-ben – idén is kiadta fenntarthatósági jelentését a Telekom
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- A Telekom gyorsítja a 4G-t a Balatonnál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!