AOL-General Mills: „hosszú távú élelmiszer-vásárlás”

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 9. 18:09
A világ legnagyobb internetszolgáltatója, az America Online és az élelmiszerekkel foglalkozó General Mills Inc. megállapodása szerint a webfelhasználók akciós árakon juthatnak egyes termékekhez a jövőben.
A General Mills kínálatába tartoznak többek között a Cheerios, a Hamburger Helper és a Gold Medal márkanevek. A megállapodás hosszú távra szól, és Mark Addicks General Mills-elnökhelyettes szerint 25 millió AOL-felhasználónak teszi lehetővé az internetes élelmiszer-vásárlást. Az első on-line akcióban az érdeklődők egy „tökéletes bulit” nyerhetnek barátaikkal vagy családjukkal a Chex Party Mix és Chex Cereal játékban - írja a ZDNet.
Kulcsszavak: onlineszolg AOL

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36