Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbított határidővel, november 20-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 15 éve életre hívott digitális megmérettetésre 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Van tehát még egy kis ideje annak, aki úgy érzi, szívesen megmérettetné online felületét a marketing szakma nagyjai előtt. A bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a felhasználóbarátság és a reszponzivitás, de nagy figyelmet fordítanak a zsűrizés során a kategóriának megfelelő tartalomra is.
Varga István, a pályázat alapítója az alábbiakat mondta el az idei mezőnyről: „Nagyon jó látni, hogy évről-évre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra. Ez nemcsak azt mutatja, hogy folyamatosan erősödik a cégek online jelenléte, de azt is, hogy egyre többen veszik ezt komolyan. Szakmailag megint egy erős év elé nézünk, mi már nagyon várjuk a zsűrizést és természetesen a díjátadót is!”
Az ismert szakemberekből álló zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. A pályázatra most is 25 kategóriában lehet nevezni, kizárólag magyar nyelvű honlapokkal a www.evhonlapja.hu weboldalon.
Eszes István, ’Az Év Honlapja’ pályázat zsűrijének elnöke az alábbiakban foglalta össze tanácsait az idei pályázóknak: „A nevezés az egyik legjobb alkalom arra, hogy a pályázók kritikus szemmel megvizsgálják az online megjelenésüket. Lehetőség, hogy összehasonlítsák magukat a versenytársaikkal, valamint elemezzék, hogy mennyire felelnek meg ’Az Év Honlapja’ értékelési szempontjainak (SEO, reszponzivitás, UX,…). A pályázat során a Seoseeker segítségével lehetőséget biztosítunk, hogy még a zsűrizés előtt minden pályázó elemezni tudja a webes megjelenését, weboldalának tartalmi és formai elemeit is. Azt javaslom, használják ki ezt a lehetőséget, nyúljanak hozzá, javítgassák, ha szükséges még a zsűrizés megkezdése előtt.”
A szervezők tehát november 20-án éjfélig várják a nevezéseket, az eredményhirdetés pedig december 7-én lesz Budapesten, ahol kiderül, mely cégek honlapjai nyerik el idén a 2016-os ’Az Év Honlapja’- díjakat.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Rekorddöntés a cél az Év fiatal vezetője pályázaton
- Sikeres az IAB projektpályázata
- Lehet-e ennél okosabb?
- Már mindenki online csinálja
- "Digitális Esély 2016" pályázat
- Az ABB Kft. idén is meghirdeti egyetemi ösztöndíj- és női mentorprogramját
- Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary
- Újra megmérettetnek a fiatal vezetők
- 33 300 dollár összdíjazású online pályázatot hirdet a Samsung
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.