Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
Kockázatitőke finanszírozással indul az innovatív magyar ötlet a piacon
A felhasználók számára már elérhető a fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva.
A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcard-ot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagy kereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is. „Tapasztalataink és piaci felmérésünk szerint a mikrovállalkozások nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki” - mondja Komáromi Zoltán, értékesítési vezető. „A Fullcard számukra is elérhető, hatékony és modern eszközt kínál, anélkül hogy költséges fejlesztéseket kelljen megvalósítaniuk” – fűzi hozzá.
Egy virtuális kártya „mind felett”
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négy féle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja. „Az alkalmazásunk a magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést tervez. Miután az ötletrendszer kidolgozásra került, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára” – fogalmaz Németh Gábor, a VALOR Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.
Megállapodás a Köki Terminállal
A Fullcard megoldása a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. Elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg a Fullcard Zrt., melynek értelmében 2017-től az összes akciós időszakot a Fullcard okostelefonos alkalmazására támaszkodva bonyolítják majd.
Kapcsolódó cikkek
- Zsebben hordozható EKG a szívritmuszavarok észlelésére
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Véget ért a Lenovo Y Kupa
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Újított az Uber
- Útjára indul a közösségi filmajánló applikáció
- Az ABB meghirdette az IdeaHub innovációs pályázatot
- Mit rejtenek a bevásárlási szokások adatai?
- Karnyújtásnyira a virtuális valóság az Alienware vadonatúj gamer laptopcsaládjával
- Megnéztük, hogyan zajlik a munka Sárváron, a FLEX-gyárban