Mobiltelefonon értesít a sarki bolt, ha akció van
Leading Data néven új vállalati szolgáltatáscsomagot indított a Magyar Telekom
A termékportfólió tartalmazza a Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok számára is hasznosítható. Része például a Footfall Analytics, amely segítségével az üzletek környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok szerint elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás használatával optimalizálni lehet például a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, segít új üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb helyszín kiválasztásában, valamint kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.
Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a cégek saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az üzletek olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek mindig az optimális időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról.
A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan védik az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait kizárólag anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén pedig előzetesen az ügyfél hozzájárulását szükséges kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak potenciális vevőikről. „Minden magyar vállalatnak jó irány lehet, ha elkezd azon dolgozni, hogy adatvezérelt működésre térjen át, azaz saját feldolgozott adataira építve hozzon meg döntéseket működésére vonatkozóan” – hangsúlyozza Dobó Mátyás, a Telekom Product House igazgatója. A szakember szerint az adat, mint eszköz is értékké válik, amelyre üzletet lehet építeni.
Kapcsolódó cikkek
- A megkülönböztetéstől mentes internetezésért hozott döntést az NMHH
- T-Systems Symposium: A Coca-Cola HBC nyerte el az Év Projektje díjat
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Letették a Telekom új székházának alapkövét
- IPv6: a fenntartható internet építőköve
- Otthonról hozzák a digitalizációt a KKV-k
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- 1000 Mbps: eljött a gondtalan netezés korszaka
- Mobilra költözik a céges informatika
- 29 helyszín szépült meg országszerte a telekom és t-systems munkatársainak önkéntes munkájával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.