Az LG TONE Studio és a TONE Free a viselhető audioeszközök innovációjának legújabb szintjét vitték el a CES-re
Az LG legújabb, viselhető TONE készülékei a hasonló eszközök mezőnyében különlegességnek számító térhangzást és könnyű, vezeték nélküli töltést kínálnak
A Bluetooth headset-technológia vezető szereplőjének számító LG Electronics (LG) új, vezeték nélküli, viselhető audiotermékeket mutatott be a 2017-es CES-en. A termékcsalád élén a lenyűgöző 3D hangzásélményt nyújtó TONE Studio mellett a TONE Free fülhallgatók álltak. Utóbbiak különlegessége, hogy a vezeték nélküli füldugók a nyakpántba helyezve töltődnek.
Az LG TONE Studio a lehető legjobb térhangzás érdekében (HBS-W120) négy hangszórót ötvöz: a készülék tetején két dinamikus, az alján pedig két rezgő hangszóró kapott helyet, így ez a viselhető eszköz filmnézés, videojáték vagy egyszerű zenehallgatás alkalmával is egészen különleges hangélménnyel szolgál. A készülék térhangzását a DTS szakértőivel közösen dolgozták ki, hogy valósághű moziélményt biztosítsanak filmnézés közben bárhol, ahol csak szükségünk lehet rá. A TONE Studio egy Hi-Fi DAC (digitális-analóg) átalakítót tartalmaz, amely úgy javítja a hangminőségét, hogy közben újraalkotja az audiotartalmat, méghozzá a lehető legpontosabban. Sőt, a Dual Play funkció segítségével két LG TONE Studio headsetet is kapcsolhatunk egy adott eszközhöz, és megoszthatjuk a hangzást filmek, lejátszási listák és egyéb audiotartalmak esetében.
A TONE Free (HBS-F110) az LG első vezeték nélküli sztereó terméke, ami olyan vezeték nélküli füldugókkal érkezik, amelyeket a nyakpántba helyezve tölthetünk fel, így még egyszerűbbé válik a hordozhatóság és a töltés. A nyakpánt nemcsak rezegve jelzi a bejövő hívásokat, illetve tölti a füldugókat, hanem biztonságos tárolóhelyet is nyújt számukra, így nem kell aggódnunk az elvesztésük miatt. A külön választható töltőállomás pedig még több energiát szolgáltat azokra a helyzetekre, amikor a nyakpánt viselése nem kényelmes. A TONE Free még nagyobb szabadságot nyújt azáltal, hogy hangvezérlésen keresztül teszi lehetővé a telefonhívások fogadását és elutasítását, így biztosítva a valódi vezeték nélküli sztereóélményt kábelek, összetekeredett vezetékek és bosszankodás nélkül.
„Az LG nagy múlttal rendelkezik az innovációk megalkotásában a viselhető audioeszközök piacán. Termékeink olyan színvonalat képviselnek, amely mérvadóvá vált a többi, hasonló eszköz megítélése során is” — mondta Michael Park, az LG Electronics innovatív egyéni eszközökkel foglalkozó üzletágának alelnöke. „Elköteleztük magunkat amellett, hogy vezető szerepet vállalunk ezen a gyorsan változó piacon és olyan izgalmas, új termékeket fejlesztünk, melyek minden zenekedvelő és kényelmet kereső fogyasztó számára vonzóak lehetnek.”
A TONE Studio és a TONE Free csak két példa az LG által a 2017-es CES-en bemutatott új Bluetooth audio-termékcsaládjából. A vállalat Las Vegasban további modellekkel is jelentkezett. Köztük a TONE Infinim (HBS-920) az LG Metal Layer hangtechnikájával garantálja a tiszta és éles hangzást, a TONE Ultra (HBS-820) készüléket pedig a hangtechnikai területen szakértő JBL-el együtt fejlesztettek ki. Utóbbi kettős mikro-elektromechanikus (MEMS) mikrofonnal érkezik a még tisztább hívásminőségért.
Kapcsolódó cikkek
- Lebegő hangszóróval varázsolta el a CES közönségét az LG
- Az LG bemutatta a Dolby-val közösen fejlesztett, Dolby Vision formátumot támogató 4K Ultra HD Blu-ray lejátszóját
- A Samsung az életminőséget, a munka és a játék élményét javító innovációkat mutatott be a 2017-es CES-en
- Mindent a szemnek és a fülnek!
- Az otthoni szórakozás új korszaka: megérkeztek a Samsung QLED televíziói
- Körülölel a csatatér moraja a HyperX újtechnológiás Cloud Revolver S fejhallgatójával
- Debütált az új HyperX RGB gamer billentyűzet és Pulsefire gamer egér az idei CES-en
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
- Az egész autóiparban forradalom zajlik
- A tévé-formatervezés új dimenzióját hozza el az LG SIGNATU-RE OLED W modell
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.