Nyártól Nokia néven vásárolhatjuk meg a Withings okoseszközöket
A nyár folyamán a magyar piacon is lecserélődnek a Withings márkanévvel forgalmazott okos egészségügyi eszközök.
Az okosmérlegek, aktivitásmérők, lázmérő, vérnyomásmérő és beltéri kamerák a két brand egyesülésének eredményeként Nokia néven lesznek kaphatók. Ezzel egyidőben megújul az okoseszközöket kezelő Health Mate applikáció is, az orvosokat és betegeket pedig az új Patient Care Platformon (betegápolási platform) keresztül hozza közelebb egymáshoz a márka.
A Nokia tavaly áprilisban vásárolta fel a főként okos egészségügyi termékeket és megoldásokat gyártó Withingst. A Nokia saját márkaneve alatt forgalmazza és fejleszti tovább a Withings díjnyertes, okos egészségügyi eszközeit és az ezeket támogató digitális platformokat. Előreláthatóan 2017. júliusától Magyarországon is Nokia néven lesznek elérhetők az üzletekben a Withingsnél megismert termékek.
A márka hazai forgalmazója, az Apcom Hungary Kft. tapasztalata szerint az egészséges életmód és a betegségek megelőzése egyre nagyobb fókuszt kap mind a gyártók, mind a fogyasztók körében.
„A Withings esetében a hangsúly a fitneszeszközökről egyre inkább az egészségügyi okoseszközökre helyeződik át, és a jövőben is utóbbiak erősödésére számíthatunk. Az eladásszámokat tekintve azt látjuk, hogy a magyarországi piacon is nő a kereslet az okos egészségügyi termékek iránt. A márkanév váltással és a bővülő termékkínálattal együtt pedig arra számítunk, hogy az érdeklődés jelentősen nő majd az idei évben” – közölte Szeidl Tibor, az Apcom Hungary Kft. ügyvezetője.
Az Apcom szerint a magyar vevők körében jelenleg a Body és Body Cardio okosmérlegek, valamint a Thermo okoshőmérő a legkeresettebbek. Az új termékek közül 2017 hamarosan érkezik az Activité Steel HR, amelyet digitális kijelzővel és pulzusmérővel is felszereltek, megtartva közben az analóg óra formáját. Az év végén pedig a gyártó ígérete szerint elérhetővé válik az idei CES-en bemutatott Hair Coach okos hajkefe is.
A márkanév változásával együtt az aktivitásmérők és az egészségügyi okoseszközök által gyűjtött adatokat összegző mobilapplikáció is új külsőt kap majd. A Nokia továbbfejleszti a felhasználói élményt, egyszerűbben lehet majd csatlakoztatni az eszközöket, és új életviteli tanácsadó programok is elérhetők lesznek, köztük egy nyolchetes személyre szabott program a hatékonyabb egészségmegőrzésért.
A lakossági applikáció mellett az új Patient Care Platform célja, hogy megújítsa a betegek és egészségügyi szakértők közötti kapcsolatokat. A rendszer lehetőséget nyújt arra, hogy a szakértők az okoseszközökön keresztül folyamatosan, távolról is figyeljék a betegek állapotát, segítve ezzel a krónikus betegségek megelőzését, kezelését. A platformot egy 69 000 fős kutatás során jelenleg is használják az Egyesült Királyságban, amelynek célja, hogy jobban megértsék a magas vérnyomás kialakulásának összefüggéseit, illetve a távfelügyelet szerepét a magas vérnyomásos megbetegedések arányának csökkentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Zsebben hordozható EKG a szívritmuszavarok észlelésére
- Új, Android operációs rendszert futtató okostelefonok a Nokiától
- Megérkezett a Rockwell Automation Analytics Cloud megoldása OEM-ek részére
- Űrtechnológiával a csúcsformáért
- Bevezették a világ első szociális és egészségügyi szolgáltatásokat integráló információs rendszerét
- Az LG belép az orvosi képalkotási piacra
- Vigyázzon az online tolvajokkal!
- Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
- Vodafone utazó klinikák segítik a HIV visszaszorítását Lesothóban
- Szállítsuk idén drónnal a szaloncukrot!
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.