A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
A Samsung Electronics Smart TV-in bevezetésükkel egy időben érhető el a Facebook új, tévés videoalkalmazása. Az applikáció az új, 2017-es paletta mellett hozzáférhető lesz a 2016-os és 2015-ös Smart TV-ken is. A Samsung tovább erősíti globális vezető szerepét a televíziókészülékek piacán azzal, hogy elsőként támogatja a Facebook új alkalmazását.
„Örömmel hozzuk el a világ közösségi csatornáit a Samsung Smart TV tulajdonosoknak. A Samsung Smart felülete egyre nagyobb értéket képvisel, mint platform” – mondta el Sangsook Han, a Samsung Electronics vizuális kijelzők üzletágának alelnöke. „Több fronton folytatjuk az innovációt, ideértve a technológiákat és a partneri megállapodásokat is, hogy felhasználóink számára minél szélesebb szolgáltatási palettát kínálhassunk.”
Az új, tévére optimalizált Facebook videoalkalmazás lehetőséget nyújt, hogy a közösségi felületen megosztott videókat nagy képernyőn élvezhessük. Az alkalmazáson keresztül a felhasználók megnézhetik a barátaik vagy kedvenc oldalaik által megosztott videókat, de élő közvetítéseket is nyomon követhetnek a tévé képernyőjén, vagy válogathatnak a számukra ajánlott tartalmak közül.
Az alkalmazás használatához a felhasználóknak be kell jelentkezniük a Samsung Smart Hubba, és le kell tölteniük az alkalmazást. A Facebookba történő egyszeri bejelentkezést követően máris hozzáférhetnek az új tartalmakhoz.
A Samsung az év elején már bejelentette továbbfejlesztett Smart TV kínálatát, amely a vásárlói igényeknek megfelelően egyszerűbb és letisztultabb felhasználói felületet kapott.
Az új funkcióknak köszönhetően a felhasználók a tévéjükhöz csatlakozó összes készüléket egyetlen eszközzel, a Samsung One Remote-tal irányíthatják. A felhasználók továbbá közvetlenül a televízión élvezhetik kedvenc élő tévéműsoraikat és a fizetős videotár-szolgáltatásokat, mindezt Smart View mobilalkalmazásukon keresztül egyetlen kattintással vezérelve.
A továbbfejlesztett Smart Hub platform a vállalat új QLED TV palettájával jelent meg a 2017-es CES-en. Számos más kiemelkedő jellemző mellett a QLED TV-k színei drámaian átalakultak, és ez az első technológia a világon, melynek 100 százalékos színtérfogat visszaadását Európa egyik legnagyobb műszaki-tudományos társasága, a Verband der Elektrotechnik (VDE) hitelesítette.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- A Samsung kibővítette stratégiai megállapodását a Microsofttal
- Galaxy-technológiájú táblagépek a Samsungtól
- Megérkezett az új, kontrollerrel ellátott Samsung Gear VR
- Kiváló Samsung Galaxy-hangzás az AKG jóvoltából
- A Samsung és a Korea Telecom az IoT szolgáltatások bevezetését felgyorsító megoldásról állapodott meg
- Itt a világ első 10 nanométeres FinFET technológiával készült Exynos 9 prémium processzora
- A mobilkommunikáció jövője
- A Samsung C-Lab új virtuális valóság projektekkel érkezik az idei Mobil Világkongresszusra
- Kereskedelmi forgalomba hozható a Samsung 5G RFIC
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.