1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.
A jövőben a 1430-as, mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos és a 1412-es, otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos hívószám helyett egyetlen számot hívhatnak lakossági ügyfeleink: a 1414-et. A betelefonálókat ezentúl a már jól ismert női hang helyett egy telekomos kolléga hangja fogadja, aki több, mint három éve dolgozik a Telekom ügyfélszolgálatán és 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a Call Center Hangszépségversenyen.
A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám már ismert lehet a Telekom ügyfelei körében, azonban a korábbi hívószámok megszüntetésével és egységesítésével a 1414 teljesen újszerepkörbe kerül. Az automata hangbemondó rendszere (Interactive Voice Response, IVR) felkészült a Telekom mobil és Telekom otthoni hívások fogadására is, így ügyfeleink egy hívószám alatt tájékozódhatnak mind a mobil, mind a vezetékes TV-, internet- és telefon szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad, ezért a telefonos ügyfélszolgálat mostani fejlesztésével a Telekom ügyfeleinek széles köre érzékelheti majd a pozitív változást.
Az ügyfelek átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik jelenleg is ügyfeleink egyre bővülő csoportját érintve. A Telekom folyamatosan figyeli az ügyfelek visszajelzését annak érdekében, hogy a rendszert finomhangolhassa. Az ügyfélszolgálati vonalakra befutó hívások 1414-re való teljes átterelése várhatóan 2017 első felében fejeződik be.
Kapcsolódó cikkek
- 32. Telekom Vivicittá városvédő futás
- A Telekom meghirdette NB-IoT pályázatát
- A Telekom 4G+ mobilinternet már egész Budapesten elérhető!
- Okoseszközzel az autizmussal élőkért
- A Telekom honlapján már megvásárolhatók az Apple legújabb, iPhone 7 és 7 Plus (PRODUCT)RED modelljei!
- Már mától online előrendelhető a Samsung Galaxy S8 és S8+ a Telekomnál!
- Kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra
- Magyarországon is kaphatók a Lenovo Moto Z modellek
- Mese rajzpályázat indul gyermekek számára
- Okostelefonnal jobban összemosódik a munka és a magánélet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.