Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
A Vredestein vadonatúj weboldalt élesített a napokban az európai piacon. A legújabb online trendeket követő www.vredestein.hu (valamint nemzeti testvérportáljainak hálózata, mint például a www.vredestein.de és a www.vredestein.nl) még szélesebb közönség számára hozza el a prémium abroncsmárka termékeit és információit. Az intelligens funkciók tárházához megnyerő látvány társul, így a Vredestein ügyfelei és viszonteladói egyaránt könnyedén megtalálhatják a legújabb, viszonteladókkal és abroncsokkal kapcsolatos információkat.
A közös európai platformon tervezett új weboldal továbbfejlesztett funkciói igazán felhasználóbarát élményt kínálnak. Könnyedén lehet keresni az egyes abroncsokra a személygépjármű-, könnyű haszongépjármű- és mezőgazdasági abroncsok széles választékában. Az úgynevezett reszponzív felületnek köszönhetően a weboldalra látogatók minden mást is könnyedén megtalálnak, függetlenül attól, hogy asztali számítógépen, okostelefonon vagy tableten keresztül keresik fel a honlapot.
A Vredestein egy egészen különleges kategória, a klasszikus abroncsok piacának régi szereplője. Ennek a honlapon külön rovatot szenteltek. A weboldal gumiabroncs-útmutatója pedig további információkkal és hasznos tippekkel szolgál az abroncsok használatával és karbantartásával kapcsolatban.
„Ez egy izgalmas pillanat a Vredestein számára” – mondja az európai marketingért és termékmenedzsmentért felelős igazgató, Tanneke Reinders. „Az új weboldalt ügyfeleink igényeinek megfelelően terveztük, és úgy alakítottuk ki, hogy a navigáció egyszerű, a böngészés pedig kellemes legyen. Egyértelműen tükrözi azt, hogyan fejlődünk a valós és a virtuális világban egyaránt.”
A vadonatúj weboldal Európa 16 országa számára készült el.
Kapcsolódó cikkek
- Megkezdődött a Digitális Jólét Alapcsomag értékesítése a UPC-nél
- 10 jó tanács szülőknek, hogyan vigyázhatnak gyermekük biztonságára az interneten a nyári szünetben
- Mire figyeljünk online foglalásnál?
- Elindult a HelloWorld Online
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- ProfiCAD 9.3.0
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- Ne hagyd figyelmen kívül! Jelentsd be!
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.